Hej med jer, jeg er igang med at gøre noget

.Jeg ville være jer taknemmelig hvis i ville give mig en nogle kommentarer på et præliminær brev som jeg har tænkt mig at bruge. Her er teksten.
Vores udlændingelov skulle have fast plads som tiltalt ved menneskerettighedsdomstolen eller hvis det kunne lade sig gøre ”Vores generationer af forældres domstol”.
Danske statsborgere og vores medborgere der rejser ud i verden og besøger exportmarkeder, deltager i internationale konferencer, idrætsbegivenheder, besøger familiemedlemmer venner og bekendte, eller blot holder almindelige ferier, vil,- hvis de under besøgene kommer til at møde en ikke EU borger de finder kærlighed til med stor sandsynlighed blive straffet. Ikke ved at komme i fængsel, men ved at blive trukket igennem den danske udlændingelovs familiesammenføringsregler.
Vores folkeslag har bevæget sig rundt på kryds og tværs af landegrænser i tusindevis af år, vores generationer har ved hårdt arbejde og afsavn slidt sig igennem historien. Der er ikke noget der er kommet af sig selv, vores forældre og deres forældre har i generationer overleveret fortællinger om hvordan vi som folk har udviklet os til hvem vi er i dag. Hvordan de på kryds og tværs af landegrænser har arbejdet sammen, indgået ægteskaber og udviklet familierelationer.
På vegne af mig selv og i respekt for nuværende og generationer af danskere, som i århundreder har kunnet finde ud af at stifte familiemønstre uden at den enkelte dansker skulle betragtes eller føle sig som en belastning for samfunde eller animeres til at begå ulovlige handlinger, er de vedtagne regler for familiesammenføring en fulstændig unfair behandling af det frie menneskets ret til at bringe sin udkårne eller familie til vores land.
Fakta er
1. Hvis du er en af vores nuværende ca, 120.000 kontanthjælpsmodtagere skal du ikke tænke på overhovedet at få din kone, kærste, eller et familemedlem sammenført med dig før du i en periode på 3 år har bevist at du ikke har modtaget kontanthjælp. Der er ingen kære mor, selvom du har fået selv et mindre beløb på f.eks 10.000. i en 3 årige periode. Skulle du få den ide, at du siger! jeg vil betale min kontanthjælp tilbage som jeg fik som håndsrækning af staten da jeg var på røven, så glem det, der er helt lukket for det varme vand.
2. Hvis du efter de 3 år har ændret din tilværelse, og været heldig at finde dig et arbejde, skal du have sparet 50.000kr op samtidig. Pengene skal du stille som sikkerhed for at du ikke er ude på at lave numre, som hvis du feks i en periode ikke kan forsørge din familie fordi du er blevet arbejdsløs. Det er flintrende ligegyldigt at din relative er stinkende rig, det er dig der har forsørgelsespligt.
3. Hvis din kone, kæreste, familiemedlem, besøger dig på et visum, og af en eller anden uforvarende grund kommer til at overskride tiden med blot nogle få dage, så er helvede løs. Det kan medføre at du ikke kan få familiesammenføring i adskillige år.
4. Som et normalt mennesker der ikke kan se 3. år ind fremtiden med hvad der sker i dit liv, og hvor du måske har fundet dit livs kærlighed, eller bare ønsker at dine børn skal se deres bedsteforældre eller andre normale familieting, så gør du noget. Du går i gang med at finde alternativer, f.eks at flytte til et andet EU land hvor der er mere lempelige regler. Så skal du til den igen med nye regler, de økonomiske konsekvenser, måske familie tragedier i perioden, mange kan ikke holde til presset osv. Men fakta her er, at du er tvunget ud i at forlade dit land hvis du ikke indordner dig nogle fuldstændig unfair syge regler der stempler dig som en dansk statsborger der er ude på at snyde statskassen for skillinger.