samtale hos migirationsverket...

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
sohail
Geografisk sted: København

samtale hos migirationsverket...

Indlæg af sohail » 09.06.2008 20:40:08

har et spørgsmål vedr samtale hos migirationsverket. hvad handler samtalen om? hvilken dokumentar skal jkeg medbringe?`.. jeg har hørt migrationsverket sender brev nu om dagen istedet for samtale passer det?

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 10.06.2008 03:51:46

Det er en individuel vurdering om de sender brev eller kalder til samtale.

Samtalen skal bestyrke jeres relation, dvs. I skal under samtalen bevise, at I kender hinanden indgående - spørgsmål om familie, bolig, fritid osv.

Medbring gerne papirer på boligforhold, job, uddannelse og evt. fotografier af jer fra ferier og lignende

fbfarum
Geografisk sted: sweden

Møde på migrationsverket!!

Indlæg af fbfarum » 13.06.2008 22:41:36

Jeg har selv været til møde hos mgrationsverket sammen med min mand. De stiller mange spørgsmål. Man kommer ind hver for sig. Vi var inde i ca 2.5 time hver.
De spørger feks.

Hvad spiste i går? Hvordan forbereder man den? Hvad så i tv? Hva tid tar du på arbejde? Hvilken bus el evt. bil? Hva tid du kommer du hjem? Hvor stor dit hus er? Hvordan er den? Hvordan står møblerne? Området hvor i bor. Hvor handler i? De spørger navnene på forældrene og søskende.
I ska bare svare så godt i kan. Hvis i ikke kan huske det så bare sig det, og kom ikke med nogle andre ting som ikke passer så kokser man i det.

Held og lykke!!!!

Besvar