disipotion bortfald af voksne

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
margit
Geografisk sted: danmark københavn

disipotion bortfald af voksne

Indlæg af margit » 02.05.2008 16:30:26

hej vi har lidt et problem måske er der nogen der ved hvor lang tid det virker min mand er fra tyrkiet og vi fik fs i marts mdr men i nov blev vi eninge om at går hver fra sig så vi opgav hans cpr nr i folkeregister og han rejste hjem igen men han kom tilbage i jan 08 og vi søgte om at hans add skulle stå der igen hos mig men i mellem tiden havde vi søgt om sepration så det blev vi også da vi så stod der i jan og skrev under på at vi opgav vores sepration kunne han ikke blive registeret på add og de sagde at vi skulle søge hos us igen og det gjorde vi i midten af jan mdr og vi venter stadig på svar er der nogen der har prøvet det før og ved i hvor lang tid at det tager hos us siger de bare at den ligger i bunken og det har den gjort i lang tid er der nogen der har prøvet det før og der har nogle gode råd
hilsen margit

ZB

Indlæg af ZB » 25.05.2008 09:52:48

Hej Margit

Er jeres sag gået i orden?

Har hørt om en hvor efter de opgav separationen var det bopælskommunen den var galt med. Der var ingen problemer med US. De fik lavet nye papirer hos US og sendte det til bopælskommunen, der så ordnede det hele igen.

margit
Geografisk sted: danmark københavn

Indlæg af margit » 29.05.2008 10:29:57

hej zb jeg vi har fået et svar og det var afslag men vi var heldige at min mand nåede at komme til dk inden det blev givet så nu skal vi søge på ny og vi har afleveret ansøgning om fs og de har anulleret hans visum i hans pas så nu kan han ikke rejse uden at de ved det jeg er bange for at vi får afslag på fs nu da vi har fået afslag på disp af voksne jeg har termin 01 aug og ville jo gerne have at vi fik den godkendt så han kan være med og se sit barn vokse op nu skal vi bare vente på svar og der kan jo gå lang tid inden det kommer sidst gik der en mdr og 14 dage men det tror jeg ikke at der gå nu jeg tror at der går længere tid men vi håber at den bliver godkendt
hilsen margit

ZB

Indlæg af ZB » 29.05.2008 19:48:31

hej Margit

håber det bedste for jer. kan dog ikke lige se hvad det er for en dispensation I har søgt om ? og hvorfor har I fået afslag på noget I før har været tildelt????

men held & lykke med det...

Besvar