FUNDET..SØGER lejlighed i Malmø
FUNDET..SØGER lejlighed i Malmø
Hejsa
Jeg søger en lejlighed i Malmö til leje pr.1.april/maj.
Da vi, min mand og jeg - gerne vil bo i Sverige i en længere periode, søger jeg derfor noget i ubegrænset tid eller mindst 1 år.
Max leje 7000DKK, størrelsen er ligemeget, da vi kun er to.
Vi har ingen dyr og ryger ikke.
Jeg har et fast job i Danmark og dermed en fast indkomst, håber på svar
( skriv gerne hvis du/I vil høre mere).
På forhånd tak!
Jeg søger en lejlighed i Malmö til leje pr.1.april/maj.
Da vi, min mand og jeg - gerne vil bo i Sverige i en længere periode, søger jeg derfor noget i ubegrænset tid eller mindst 1 år.
Max leje 7000DKK, størrelsen er ligemeget, da vi kun er to.
Vi har ingen dyr og ryger ikke.
Jeg har et fast job i Danmark og dermed en fast indkomst, håber på svar
( skriv gerne hvis du/I vil høre mere).
På forhånd tak!
Senest rettet af DeryaAKBI 26.01.2013 22:46:31, rettet i alt 1 gang.
Re: SØGER lejlighed i Malmø
Hej.
i kan prøve at tage kontakt til: http://kanslihuset.se/kontakt.html
hvis i gerne vil bo i bunkeflostrand tæt på bro, og 3 stop med bus til nyt center og togstation (Hyllie) så tag kontakt med Marcus Espert eller Linda Rudolf. De kan muligvis hjælpe jer.
Bor selv i en 2.V på 62 m2 til ca. 7200 SEK det så inkl. p-plads. vand+ varm+ tv.
Godt råd herfra: skriv jer op på deres liste (via hjemmesiden) + Tag sidste 3 lønseddel + arbejds kontrakt + årsopgørelse + bevis på i ikke står i RKI. så går tingene meget hurtigere.
skaffede en ven en lejlighed, det tog ham ca 3 uger. men kan ikke garantere det samme vil ske for jer.
ved at der er 2 v. ledig pt. ( ved ikke om de har fundet nye lejre) men det et forsøg værd.
i kan prøve at tage kontakt til: http://kanslihuset.se/kontakt.html
hvis i gerne vil bo i bunkeflostrand tæt på bro, og 3 stop med bus til nyt center og togstation (Hyllie) så tag kontakt med Marcus Espert eller Linda Rudolf. De kan muligvis hjælpe jer.
Bor selv i en 2.V på 62 m2 til ca. 7200 SEK det så inkl. p-plads. vand+ varm+ tv.
Godt råd herfra: skriv jer op på deres liste (via hjemmesiden) + Tag sidste 3 lønseddel + arbejds kontrakt + årsopgørelse + bevis på i ikke står i RKI. så går tingene meget hurtigere.
skaffede en ven en lejlighed, det tog ham ca 3 uger. men kan ikke garantere det samme vil ske for jer.
ved at der er 2 v. ledig pt. ( ved ikke om de har fundet nye lejre) men det et forsøg værd.
1000 tak for din hjælp
håber at det virker for os. Tak endnu engang
Mvh Derya
Mvh Derya
Hvad er förstahand?? Altså når man søger lejlighed? Hvad er bedst hvis msn gerne vil blive boende i Sverige?
En førstehåndskontrakt er en kontrakt mellem dig, som lejer, og et boligselskab. Det er det mest eftertragtede, da man så ikke kan opsiges, hvis man ellers sørger for at betale sin husleje til tiden.
En kontrakt i "andra hand" er en fremlejekontrakt mellem en person, som lejer sin bolig ud for en kortere periode, og så dig som lejer.
En kontrakt i "andra hand" er en fremlejekontrakt mellem en person, som lejer sin bolig ud for en kortere periode, og så dig som lejer.