Psalm12 skrev:Er det muligt at få en skriftlig bekræftelse fra US om, at jeg må roligt tage derned uden tilbagerejsetilladelse?
Du har en opholdstilladelse ikk?
Du har ikke fået inddraget den opholdstilladelse vel?
Din nuværende opholdtilladelse er ikke udløbet vel?
Så det du gerne vil have us til at bekræfte skriftligt til dig, er at du har en gldig opholdstilladelse, selvom du har kort/papiret på det liggende hjemme hos dig selv?
Din opholdstilladelse bliver ikke inddraget ved at du søger om en anden opholdstilladelse. Der er ikke noget for us at bekræfte.
Dengang da jeg og min kone søgte fs fik min kone også standard bekræftelsesbrevet om at hun var blevet tildelt processuelt opholdstilladelse, og ikke måtte arbejde under det processuelle ophold. Det på trods af at hun på det tidspunk havde været i Danmark i flere år på en arbejds opholdstilladelse, og stadigvæk var det, da hun fik brevet.
Det betød altså ikke at hun skulle ud og sige sit job op fra den dato hun modtog brevet, til hun fik tildelt fs.
Det er et standard brev du har modtaget, så lad nu være med at bekymre dig for meget om det, så længe du stadigvæk har en gyldig opholdstilladelse.