Hejsa
Er der nogen af jer der kan komme ind på nyidanmarks hjemmeside? Jeg har forsøgt et par gange idag og siden ser ud til at være nede.
Der er mange problemer med den side. Ihvertlfald på den side hvor man tjekker status på sin sag. Der er det tit at man ikke kan komme ind på den del. Men idag ser det ud til at siden er helt i sort.
Ny I Danmark nede?
Re: Ny I Danmark nede?
Kunne hellere ikke idag
Sagsstatus eller forløb som man kan se på nemide, er det et forløb man se hvor langt us er kommet videre med sagen ???
Kan man eventuelt se hvis min mand får sit ophold ?
Sagsstatus eller forløb som man kan se på nemide, er det et forløb man se hvor langt us er kommet videre med sagen ???
Kan man eventuelt se hvis min mand får sit ophold ?
Re: Ny I Danmark nede?
du kan se hvor langt sagen er kommet. Der er 4 steps, og når man når til den fjerde steps så får man et brev om afgørelsen.
Det er ikke særlig detaljeret den information man får, men langt bedre end ingenting.
Du kan godt se hvor langt din mands ansøgning er kommet, ved at logge ind med nemid på nyidanmakrs side.
Det er ikke særlig detaljeret den information man får, men langt bedre end ingenting.
Du kan godt se hvor langt din mands ansøgning er kommet, ved at logge ind med nemid på nyidanmakrs side.