Spanien: Familiesammenføring via EU reglerne

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
rrg

Spanien: Familiesammenføring via EU reglerne

Indlæg af rrg » 03.12.2012 14:44:31

Hej!
Jeg leder efter nogen med erfaring med familiesammenføring via EU reglerne gennem Spanien. Jeg har en del spørgsmål og kunne også godt bruge generelle råd og høre om jeres oplevelser. I kan enten svare her eller sende mig en email adresse, så skriver jeg og spørger der.
Nogle af de ting, jeg gerne vil have svar på er hvilke kontorer jeg skal på for at registrere mig i Spanien, hvilke dokumenter jeg skal bruge til det, hvilke dokumenter jeg skal bruge for at blive gift, skal de oversættes? Men især vil jeg gerne høre om jeres udfordringer i forløbet så jeg eventuelt kan komme disse i forkøbet.
Tak!

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Spanien: Familiesammenføring via EU reglerne

Indlæg af mh1 » 03.12.2012 17:00:07

HAR du prøvet at søge selv? Gå op og klik på 'Avanceret søgning' og skriv fx spanien, så får du alle indlæg der har noget med spanien at gøre, og der er givetvis en del information der, SAMT brugernavne som du kan prøve at kontakte ved personlig besked.
mh
Rådgiver for ÆUG

rrg

Re: Spanien: Familiesammenføring via EU reglerne

Indlæg af rrg » 05.12.2012 15:53:32

Nej, det vidste jeg ikke man kunne! Tak for hjælpen!

Besvar