Hej
Vi er netop blevet bedt om at stille en garanti på 50,000 kr i forbindelse med familiesammenføring. Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide hvor meget I har betalt for at få sådan en garanti? Det kan jo laves på mange måder, men det er nok de færreste der har - og har lyst til - at deponere sådan et beløb.
Lad mig høre!
Mvh
Thomsenbob
Garanti
Re: Garanti
De priser som jeg har fået er :
1.75% pr kvartal ved sparnord.
1.00% pr kvartal ved nørresundby bank
Nykredit vil kun lave det som forbrugslån.
1.75% pr kvartal ved sparnord.
1.00% pr kvartal ved nørresundby bank
Nykredit vil kun lave det som forbrugslån.
Hejsa
Jeg snakkede med Nordea
Jeg huske det som jeg skulle betale kr. 400,- i oprettelse og derefter kr 275,- hver kvartal, som var et gebyr og ikke renter og dermed ikke fradragsberettiget. Jeg skulle betaler kr. 275,- lige meget hvor stor garanti banken stillende.
Så insitimentet for den anden danskprøve og afslutning på sprogskolen, der gør at garantien kan komme ned på kr. 10.000,- forsvinder lidt når man stadigvæk skal betale kr. 275,- i kvartallet.
Så jeg oprettede en deponeringskonto, da jeg var så heldig, at jeg havde pengene, og rent forrentingsmæssigt var det den beste løsning for mig
Jeg snakkede med Nordea
Jeg huske det som jeg skulle betale kr. 400,- i oprettelse og derefter kr 275,- hver kvartal, som var et gebyr og ikke renter og dermed ikke fradragsberettiget. Jeg skulle betaler kr. 275,- lige meget hvor stor garanti banken stillende.
Så insitimentet for den anden danskprøve og afslutning på sprogskolen, der gør at garantien kan komme ned på kr. 10.000,- forsvinder lidt når man stadigvæk skal betale kr. 275,- i kvartallet.
Så jeg oprettede en deponeringskonto, da jeg var så heldig, at jeg havde pengene, og rent forrentingsmæssigt var det den beste løsning for mig
Det er godtnok dyrt..
Saa en deponeringskonto koster intet?
Saa en deponeringskonto koster intet?