Tak for svarene.
fundiver199 skrev:Når I søger FS efter de danske regler, skal du vedlægge Disco-code som dokumentation for, at din stilling er på positivlisten. Og herudover selvfølgelig ansættelseskontrakt og de seneste lønsedler.
Kan du komme lidt nærmere ind på hvad en Disco-code er?
fundiver199 skrev:
Du har ikke oplyst noget, der giver anledning til at tro, at I ikke skulle kunne opnå FS efter de danske regler, men du må selvfølgelig sætte dig ned og læse listen over krav igennem og vurdere det selv.
Som jeg har læst om FS-regler, så er der ikke noget, der kunne være et problem som jeg ikke kan løse. Der er krav som f.eks. bolig og bankgaranti men det kan jeg godt opfylde. Det sværeste krav var 24-årsreglen, da min kone er under 24 og der kan man ikke gøre noget end bare at vente. Men det er ikke nogen hindring grundet mit job.
fundiver199 skrev:
Vi andre kan f.eks. ikke vide, om du og din kone er i familie med hinanden, således at formodningsreglen om tvangsægteskaber vil være et problem, om du har en bolig, der opfylder boligkravet, om du kan skaffe 50.000 til en bankgaranti og så videre.
Nej vi er ikke i familie med hinanden og var vores begges ønske at blive gift

.
Bolig har jeg ikke lige nu men som jeg ser det så er det ikke noget problem. Det samme med bankgaranti.
fundiver199 skrev:
beståelse af danskprøve inden 6 måneder mm.
Er denne prøve på niveau med Dansk 3 eller nemmere?