Desvärre bliver jeg nok ikke rig, da det nok ikke tager meget mere en time at udfylde ansögningen, lave billagsliste og kopiere alt dokumentation. Man kan nok også nå at få styr på ansögning om Eu sygesikringsbevis og få udfyldt papirer ved personnummer til Skatteverket
indrejseborbud i danmark og uønsket i schengenlande
Re: indrejseborbud i danmark og uønsket i schengenlande
Jeg hjälper dig gerne for 1000 kr. i timen
Desvärre bliver jeg nok ikke rig, da det nok ikke tager meget mere en time at udfylde ansögningen, lave billagsliste og kopiere alt dokumentation. Man kan nok også nå at få styr på ansögning om Eu sygesikringsbevis og få udfyldt papirer ved personnummer til Skatteverket

Hvis man spiser surstrømning så kan man få gratis hjælp , da man så er integreret i Sverige Gitte bor der jo på godt og ondt så måske der kunne deles en dåse med hende ?

Jeg har et spørgsmål til.. Skal man lave vielsen i Tyrkiet eller i Sverige ? Hvilken er det bedst i sådan en sag..
-
fundiver199
Når man er uønsket i Schengen, kan man jo ikke få et visum til schengenlandene, så hvordan skulle det være muligt for jer at blive gift i Sverige? Så I skal naturligvis gifte jer i Tyrkiet.
Hmm..Oki.. Men hans registrering i SIS vil slettes efter det antal år, han har fået indrejseforbud for ?? så han er ikke længere uønsket i Schengen ??
hvorfor er han registreret i SIS?
Han har indrejseforbud også har han også fået registrering i SIS samtidig..
Han har haft ulovligt ophold
Han har haft ulovligt ophold
-
fundiver199
Ja naturligvis. Men efter, hvad du fortæller, ligger det jo omkring 4 år ud i fremtiden. Og så længe har I vel ikke lyst til at vente? Det er vel derfor, at du spurgte til muligheden for at flytte til Sverige?asi skrev:Hmm..Oki.. Men hans registrering i SIS vil slettes efter det antal år, han har fået indrejseforbud for ?? så han er ikke længere uønsket i Schengen ??
Det ikke fordi jeg vil vente 4 år.. Det mere for få noget oplysning om det..
Jeg deler gerne en hotdog med rejesalat - men så strækker jeg mig altså heller ikke længere 
Nå du er ved at integrere dig i Sverige . " Hotdog med rejesalat " Hvad bliver mon det næste ?

Efter 9 år i Sverige har jeg endnu ikke spist en hotdog med rejesalat. Til gengæld har jeg spist store mængder af kladdkake. Hvis der i det samlede billede indgår surstømning - alkohol fra Systembolaget og smörgåstårta - så er konklusionen nok, at jeg er en dårlig integreret invandrer. 
Senest rettet af GitteK 11.09.2012 07:38:32, rettet i alt 1 gang.
Der er nu en del af de svenske specialiteter som jeg gerne deler (læs de andre får det hele)
mvh DBS
mvh DBS
Har I nummer til go to sweden ?
http://www.go2sweden.dk/
Vil dog ikke anbefale dem, da det er en dyr service for noget, du selv kan klare selv uden de store problemer.
Vil dog ikke anbefale dem, da det er en dyr service for noget, du selv kan klare selv uden de store problemer.