Nogen der mangler lejlighed i Malmø?
Nogen der mangler lejlighed i Malmø?
Hej,
Da vi er blevet brændt af af ny lejer står vi nu med lejlighed i malmø der skal lejes ud hurtigst muligt..
60m2 i kirseberg, 4925 sek/md for; husleje, varme, fri vask og gas, + ca.425 sek i el/md.
Generelt er det en meget gammel lejlighed (trænger til en gang Maling) men vi har været glade for at bo her i området. Lejligheden ligger 500
m. Fra beijerspark, 100 m fra mindre park, 500 m. Fra netto, ligger ovenpå minimarked, overfor bank, ved siden af børnehave, 200 m fra skole og flere restauranter i kort gå afstand. Bussen holder lige udenfor døren. 1 km til indkøbscentret entre, 3 km til stationen.
Kontakt mig Gerne på:+46 73-581 82 58 ved spørgsmål.
Venligst Nan
Da vi er blevet brændt af af ny lejer står vi nu med lejlighed i malmø der skal lejes ud hurtigst muligt..
60m2 i kirseberg, 4925 sek/md for; husleje, varme, fri vask og gas, + ca.425 sek i el/md.
Generelt er det en meget gammel lejlighed (trænger til en gang Maling) men vi har været glade for at bo her i området. Lejligheden ligger 500
m. Fra beijerspark, 100 m fra mindre park, 500 m. Fra netto, ligger ovenpå minimarked, overfor bank, ved siden af børnehave, 200 m fra skole og flere restauranter i kort gå afstand. Bussen holder lige udenfor døren. 1 km til indkøbscentret entre, 3 km til stationen.
Kontakt mig Gerne på:+46 73-581 82 58 ved spørgsmål.
Venligst Nan
Re: Nogen der mangler lejlighed i Malmø?
Er boligen stadig til udlejning
Hej, jeg har prøvet at ringe til dig.
Vi er blevet brændt af 3 gange og har meget hurtigt brug for en lejlighed.
ring til mig på 0045 44920702
Vi er blevet brændt af 3 gange og har meget hurtigt brug for en lejlighed.
ring til mig på 0045 44920702
Lejligheden er udlejet .
Har allerede spurgt .
Har allerede spurgt .
Jeg kender nogen, som ønsker at nogen kan overtage deres lejelejlighed i Jakriborg per 1. september. Det er en stor 3 værelses og huslejen ligger på lidt over 10.000 SEK om måneden. Det er en förstahandskontrakt. Skriv til mig på skaanebo@gmail.com hvis det har interesse.
Tak Skaanebo, men huslejen er lidt over vores budget.
Men hvis vi ikke når at finde noget snart, så kan det godt være at vi slår til.
Men hvis vi ikke når at finde noget snart, så kan det godt være at vi slår til.