Skriv gerne..
Skriv gerne..
Hej ÆUG forum brugere
i tilfælde at I har søgt familiesammenføring efter de danske regler skriv gerne..
Hvornår har I afleveret ansøgning?
Hvornår er det blevet registreret af US?
Og hvornår har I fået svar (opholdstilladelse/afslag) ?
På forhånd tak
Venlig hilsen
K&K
i tilfælde at I har søgt familiesammenføring efter de danske regler skriv gerne..
Hvornår har I afleveret ansøgning?
Hvornår er det blevet registreret af US?
Og hvornår har I fået svar (opholdstilladelse/afslag) ?
På forhånd tak
Venlig hilsen
K&K
Re: Skriv gerne..
- Afleveret d. 20 maj 2012 Hos den lokale politi.
- 7 uger senere fik vi brev at den er registreret og fuld oplyst pr 21 maj 2012.
- vores ansøgning er konstateret en 7mdrs sag.
- vi afventer svar senest 21 december 2012

- 7 uger senere fik vi brev at den er registreret og fuld oplyst pr 21 maj 2012.
- vores ansøgning er konstateret en 7mdrs sag.
- vi afventer svar senest 21 december 2012
Hvorfor vil du gerne vide det?
@closed1
Informationen er primært for dem der venter på afgørelsen.
Ikke at det vil fremskynde processen men det er rart at høre hvor langt har US nået i bunken.
I øvrigt har vi afleveret d 27.06 og sagen er registreret d 10.07
Informationen er primært for dem der venter på afgørelsen.
Ikke at det vil fremskynde processen men det er rart at høre hvor langt har US nået i bunken.
I øvrigt har vi afleveret d 27.06 og sagen er registreret d 10.07
-
swazoumido
Hej.. min mand og jeg har lige søgt om familliesammenføring og har lige været inde på ny i danmark min side og følge sagen der står Vi har modtaget ansøgningen og venter på at modtage ansøgers SB-ID. Når vi modtager et SB-ID kan vi koble en eventuel betaling til ansøgningen og påbegynde sagsbehandlingen.mit spørgsmål er hvad er SB-ID. Nogen der ved hvad det er?? 
Kan fortælle at det ikke er til meget hjælp, sagerne ligger hos forskellige sagsbehandler og derfor kan behandlingstiderne være forskelligt selvom i aflever på samme dag, sagerne er ens osv..
Kan infomere om at vi afleverede tre dage efter et andet par vi kender, sagerne blev registrede samme dag, vi fik svar efter 30 dage, de ventede 3 mdr. Sagerne var fuldstændig ens, ingen forskel overhovedet, begge par søgte på disp med særbarn afleverede nogen lunde samme billag osv..
de afleverede før os, men vi fik svar før dem, sagerne blev behandlet af forskellige sagsbehandler..derfor
Så desvære kan i ik ikke bruge datoerne til noget, det er ikke en bunke man ryger i, man bliver fordelt ud på flere sagsbehandler, hver ansøgning går faktisk gennem mere end et par hænder/sagsbehandler...
så man ligger faktisk i forskellige bunker og i mere end en
Så ja man må bare have god tålmodighed
Kan infomere om at vi afleverede tre dage efter et andet par vi kender, sagerne blev registrede samme dag, vi fik svar efter 30 dage, de ventede 3 mdr. Sagerne var fuldstændig ens, ingen forskel overhovedet, begge par søgte på disp med særbarn afleverede nogen lunde samme billag osv..
de afleverede før os, men vi fik svar før dem, sagerne blev behandlet af forskellige sagsbehandler..derfor
Så desvære kan i ik ikke bruge datoerne til noget, det er ikke en bunke man ryger i, man bliver fordelt ud på flere sagsbehandler, hver ansøgning går faktisk gennem mere end et par hænder/sagsbehandler...
Så ja man må bare have god tålmodighed
Vi afleverede ansøgning den 1.feb. 2012.
12. marts 2012 for vi brev at vores ansøgning er under behandling, 7mdr. sag.
22. marts 2012 for vi brev igen, at pga. min sygdom har de returneret kr. 8000 som vi betalte da vi ansøgte.
25. maj 2012 brev fra US hvor der bedes om garanti.
22. juni 2012 sender kommunen bekræftelse på vi har stillet garanti.
og siden har vi ikke hørt noget ... har talt med US, de siger vi vil få opholdstlladelsen hurtigst muligt ( US terms dvs. meget langsomt.
12. marts 2012 for vi brev at vores ansøgning er under behandling, 7mdr. sag.
22. marts 2012 for vi brev igen, at pga. min sygdom har de returneret kr. 8000 som vi betalte da vi ansøgte.
25. maj 2012 brev fra US hvor der bedes om garanti.
22. juni 2012 sender kommunen bekræftelse på vi har stillet garanti.
og siden har vi ikke hørt noget ... har talt med US, de siger vi vil få opholdstlladelsen hurtigst muligt ( US terms dvs. meget langsomt.