farvel og tak til alle ! =(
farvel og tak til alle ! =(
Hej allesammen...
Jeg vil gerne sige tak til alle der hjulpet mig igennem alle mine spørgsmål.
Men jeg står nu i den ulykkelige situation at min forlovede ikke vil giftes med mig alligevel. Da jeg ikke kan garantere hende sikkerhed for at hun kommer til DK. Og da hun ikke kan komme til DK i løbet af et par dage.
Hendes familie vil udstøde hende og så vil hun dø siger hun.
Og det ønsker jeg jo ikke.
Så det eneste jeg kan gøre er at give hende fri. =(
Endnu tak til alle der bidragede med svar. Jeg har lært en masse af jer. Men har indset at jeg ikke kan modarbejde alle de kinesiske kræfter som er imod os vesterlændinge.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Jeg vil gerne sige tak til alle der hjulpet mig igennem alle mine spørgsmål.
Men jeg står nu i den ulykkelige situation at min forlovede ikke vil giftes med mig alligevel. Da jeg ikke kan garantere hende sikkerhed for at hun kommer til DK. Og da hun ikke kan komme til DK i løbet af et par dage.
Hendes familie vil udstøde hende og så vil hun dø siger hun.
Og det ønsker jeg jo ikke.
Så det eneste jeg kan gøre er at give hende fri. =(
Endnu tak til alle der bidragede med svar. Jeg har lært en masse af jer. Men har indset at jeg ikke kan modarbejde alle de kinesiske kræfter som er imod os vesterlændinge.
Med venlig hilsen,
JensLyn.
Det var dog en sørgelig post Jens. Det gør mig ondt, at du er havnet i denne situation. 
MEN: DU skal ikke føle skyld, for DU har gjort, hvad DU kunne gøre
Din (nu eks-) kæreste, har vist haft en forkvaklet billede af, hvordan politik foregår.... og det er IKKE din skyld. At hun ligefrem dør, hvis hendes familie udstøder hende, tvivler jeg dog på. Men ikke desto mindre er det naturligvis dejligt, hvis man har opbakning hjemmefra....
Held og lykke med at finde den nye kærlighed (eller få det afklaret med din kinesiske eks).
MEN: DU skal ikke føle skyld, for DU har gjort, hvad DU kunne gøre
Din (nu eks-) kæreste, har vist haft en forkvaklet billede af, hvordan politik foregår.... og det er IKKE din skyld. At hun ligefrem dør, hvis hendes familie udstøder hende, tvivler jeg dog på. Men ikke desto mindre er det naturligvis dejligt, hvis man har opbakning hjemmefra....
Held og lykke med at finde den nye kærlighed (eller få det afklaret med din kinesiske eks).
-
ABJ78
Hej Jens.
Ja, det var synd det skulle gå sådan. Det har selvfølgelig været svært for din kæreste at forstå og gennemskue reglerne - det er indimmellem svært for os danskere, så jeg kan godt forstå, at mange udlændinge giver op. Det er alligevel trist at det skulle komme så vidt, og ærgerligt, at du fandt en pige, som ikke havde familien i ryggen.
Jeg håber du snart finder kærligheden igen!
De bedste ønsker til dig herfra...
Ja, det var synd det skulle gå sådan. Det har selvfølgelig været svært for din kæreste at forstå og gennemskue reglerne - det er indimmellem svært for os danskere, så jeg kan godt forstå, at mange udlændinge giver op. Det er alligevel trist at det skulle komme så vidt, og ærgerligt, at du fandt en pige, som ikke havde familien i ryggen.
Jeg håber du snart finder kærligheden igen!
De bedste ønsker til dig herfra...
jeg har lige et spørgsmål..
sidste år fik jeg en super god veninde fra et andet land..
men nu er hun hjemme igen i sit hjemland..
nu kommer hun snart igen og denne gang for at besøge mig..
vi er hamrende gode venner og hun har ofte pjattet med at vi skulle tage og gifte os, og nu hvor det andet ikke blev til noget er hun startet igen..
men nu har jeg for 1 måned siden lavet ægteskabserklæring til hende i Kina...
Hvordan vil min situation være hvis vi kunne tænke os at blive gift her i DK ? Vil kommunen se dårligt på dette?
Det er jo ikke min skyld at det andet ikke blev til noget... =(
med venlig hilsen,
JensLyn.
sidste år fik jeg en super god veninde fra et andet land..
men nu er hun hjemme igen i sit hjemland..
nu kommer hun snart igen og denne gang for at besøge mig..
vi er hamrende gode venner og hun har ofte pjattet med at vi skulle tage og gifte os, og nu hvor det andet ikke blev til noget er hun startet igen..
men nu har jeg for 1 måned siden lavet ægteskabserklæring til hende i Kina...
Hvordan vil min situation være hvis vi kunne tænke os at blive gift her i DK ? Vil kommunen se dårligt på dette?
Det er jo ikke min skyld at det andet ikke blev til noget... =(
med venlig hilsen,
JensLyn.
-
ABJ78
I teorien kan det jo være ligemeget, hvad kommunen tænker eller tror. De skal bare udføre deres job, og de kan ikke nægte at vi jer eller lign. De har heller ikke til opgave at "indberette" nogen overfor US eller andre autoriteter. Og du har jo ikke gjort noget som helst forkert, så forkast den tanke!