jeg er kommer i et problem hvor jeg er belevet gift i danmark og min kone som er amerikansk statsborgen mistede hendes mor og skulle arve flere mill dkk men nu forlanger de at vi skal have en vielsesattest i Orange Country da hun er født der og de en advokat som jeg har i sagen vil have 6500 dkk for at sende til Orange Country for at få en vielsesattest som kan udstedes på få min og sendes til bank of amerika og jeg kan få overført pengene er det helt korrekt på den måde eller hvad .
M V H Ejvind Nielsen
vielsesattest
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: vielsesattest
Det er vel din kone, og ikke dig som skal have arven?
Og jeg kan slet ikke se, hvad en vielsesattest skal blandes ind i en arv fra din kones mor til din kone for. Er du sikker på, at du ikke har misforstået noget?
Og jeg kan slet ikke se, hvad en vielsesattest skal blandes ind i en arv fra din kones mor til din kone for. Er du sikker på, at du ikke har misforstået noget?
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
det er fordi der står i hendes mors testamente at hvis hun ikke er gift så får hun kun 25% af arven og det hele hvis vi er gift og forsikring og banken siger vi skal være lovformelig gift i usa ellers gælder en vielses attest ikke til hun kan få arven håber du forstår numh skrev:Det er vel din kone, og ikke dig som skal have arven?
I skal vel bare registrere jeres ægteskab i USA. Det kan gøres igennem den amerikanske ambassade.
I kan ikke blive lovformeligt gift mere end en gang. Anden gang vil det jo ikke være lovligt.
I kan ikke blive lovformeligt gift mere end en gang. Anden gang vil det jo ikke være lovligt.