Blev I sammen på grund af økonomi/gæld?

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
AndreasAP

Blev I sammen på grund af økonomi/gæld?

Indlæg af AndreasAP » 19.06.2012 07:53:15

Jeg er journaliststuderende ved journalisthøjskolen i Aarhus og arbejder på en artikel om par, der lader være med at blive skilt, fordi der ikke er råd. Det sker fordi, parrene ikke kan få solgt sin bolig eller kun kan få solgt den med tab efter skilsmissen, efter at prisen på boliger er faldet.

Jeg vil meget gerne høre din historie, hvis du har oplevet den situation. Altså, hvis du har oplevet, at blive boende med din partner eller forblive i ægteskab, fordi økonomien gjorde det umuligt, vil jeg meget gerne høre fra dig. Det behøver ikke at have været permanent, men kan også have været over en periode, du har oplevet det.

Det kan også være, at du er blevet skilt, men efterfølgende er havnet i gæld, fordi I har tabt penge på huset. Det kan også være, at din historie ikke er helt nøjagtig som jeg har skrevet her. I alle tilfælde vil jeg gerne høre fra dig.

Artiklen er til en eksamensopgave, men det kan komme på tale, at den skal udgives i en avis. Det kan aftales nærmere, hvis du har specielle ønsker i den forbindelse (anonymitet eksempelvis).

Jeg kan kontaktes på enten mail (apagerlund@gmail.com) eller telefon (61 67 52 37), hvor vi kan aftale nærmere.

Med Venlig Hilsen
Andreas Petersen
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

IJE

Re: Blev I sammen på grund af økonomi/gæld?

Indlæg af IJE » 19.06.2012 17:04:20

Undskyld, men er du ikke gået forkert?
Dette forum er for danske/udenlandske ægtefæller og deres problemer. Primært med de danske myndigheder.

closed1

Indlæg af closed1 » 19.06.2012 20:21:56

Det vi er mest trætte af er at ligegyldig hvor man finder en partner i verden ... så er der en svigermor der spøger :lol: :lol: :lol: :lol:

soreng

Indlæg af soreng » 20.06.2012 08:29:11

Dog 10.500 km væk. :lol: :lol: :lol: (nej jeg elsker min svigermor, for hun giver altid mig ret, til min kones store frustration). 8)

Besvar