Gratis at søge efter nyværende regler?
Gratis at søge efter nyværende regler?
Jeg sad bare og tænkte. Når nu gebyret her den 15. maj bliver fjernet også for ansøgning om PUT, så vil det vel reelt sige at man kan søge efter de nuværende regler indtil at de nye regler træder i kraft, uden at man skal betale gebyr? Eller har jeg fuldstændigt overset noget?
-
fundiver199
Re: Gratis at søge efter nyværende regler?
Nej det er helt korrekt opfattet. Om der opkræves en brugerbetaling i form af et gebyr eller ej har vel for så vidt heller ikke ret meget at gøre med, hvordan selve reglerne er. Gebyret for f.eks. at få udstedt et kørekort kan jo også blive sat op eller ned, uden at man nødvendigvis samtidig ændrer på reglerne for at erhverve sig et kørekort i øvrigt.
Re: Gratis at søge efter nyværende regler?
Det er jeg med på...Jeg syntes bare at det var pudsigt, og en dejlig bonus.fundiver199 skrev:Nej det er helt korrekt opfattet. Om der opkræves en brugerbetaling i form af et gebyr eller ej har vel for så vidt heller ikke ret meget at gøre med, hvordan selve reglerne er. Gebyret for f.eks. at få udstedt et kørekort kan jo også blive sat op eller ned, uden at man nødvendigvis samtidig ændrer på reglerne for at erhverve sig et kørekort i øvrigt.