Gebyrer ?
Gebyrer ?
Hej,
Hvis de nye regler træder i kraft den 15. maj, bliver der så ændret på gebyrerne ud over de 8.000,- kroner ved ny familie sammenførelse ?
Jeg spørger fordi vi skal have forlænget min kones opholdstilladelse før den 1. juli, og det koster pt. 1.775,-
Mvh
Mads & Jazz
Hvis de nye regler træder i kraft den 15. maj, bliver der så ændret på gebyrerne ud over de 8.000,- kroner ved ny familie sammenførelse ?
Jeg spørger fordi vi skal have forlænget min kones opholdstilladelse før den 1. juli, og det koster pt. 1.775,-
Mvh
Mads & Jazz
-
fundiver199
Re: Gebyrer ?
Gebyrene for forlængelse og permanent opholdstilladelse forsvinder også.
-
madsen1967
Vil det sige at gebyret forsvinde fra d 15 maj , jeg har kikke på ny i danmark hjemmeside men kan ikke finde noget med gebyr , håber det forsvinder da vi skal have forlængelse af opholdstilladelse til min kone .
Håber i kan give mig et link på hvor det står ?
Håber i kan give mig et link på hvor det står ?
Så vidt jeg har set er det kun de nuværende gebyr der er nævnt på nyidanmark.dk
linket til de nuværende gebyrer :
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/gebyr/om_gebyr/
Jeg kan heller ikke finde noget som helst om de bortfalder den 15. maj. Jeg venter ihvertfald med at søge om forlængelse til efter den 15.
Mvh
Mads & Jazz
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/gebyr/om_gebyr/
Jeg kan heller ikke finde noget som helst om de bortfalder den 15. maj. Jeg venter ihvertfald med at søge om forlængelse til efter den 15.
Mvh
Mads & Jazz
-
fundiver199
Loven blev foerst vedtaget 8. maj 2012, saa I maa lige US lidt tid til at opdatere deres hjemmeside. Og maaske kan de heller ikke naa at faa et nyt administrativt system paa plads i loebet af bare 7 dage. Hvis man indbetaler et gebyr, som man ikke har pligt til at betale, faar man pengene tilbage.