Jeg er forlovet med en mand fra makedonien, og vi skal giftes til sommer.
Jeg skal derned til sommer, og vil gerne have han kan komme med mig hjem (turistvisum), når jeg vender tilbage til danmark. Det drejer sig om slut i juli. Det skal lige siges han kom som turist vinter 2011.
Jeg vil gerne udfylde invitationen nu, så det er overstået. Jeg har bare nogle spørgsmål, fordi nu er jeg blevet forvrirret efter jeg har læst de andres indlæg.
1. Kan jeg sætte kryds i forlovet/kæreste i invitationen, og under bemærkning skrive vi skal giftes til sommer?
2. Der står man skal vedlægge dokumentiatonen på at vi kender hinanden. Kan jeg vedhæfte min flybillet fra påsken? - Er det nok til at se vi sidst har mødets i makedonien??
3. Så er der et felt der hedder "formålet med ansøgningen" - hva skal jeg skrive der? Jeg vil have ham op som turistvisum. Er der noget specielt man kan skrive når det er forlovet?
4. Det kan godt være jeg har gjort noget dumt, men jeg har altså købt en billet over nettet, på samme ankomst dato som mig. Mangler jeg en rejseforsikring? --- Er det ik noget han skal sørger for at få, nede i makedonien???
5. Sorry.. Men det er sidste spørgsmål..
Han skal bo hos mig, jeg står for udgifter. Skal jeg vedlægge 3 lønsedler, på at jeg kan "forsørge ham" ???
HÅBER NOGLE KAN SVARE MIG!!! DET VIL HJÆLPE MEGET!
Ps. hvis der er noget andet vigtigt jeg skal tage stilling til, så please skriv!!!