jeg har lige et træls problem .
jeg har efter en arbejdsskade fået sygeløn og fået bevilget revalideringen . hvor jeg skal læse i 4 år . jeg er 43 år og har boet i danmark hele mit liv . har lejligheden til fs. og får suppleret op af forsikringen til min gamle løn for de næste 4 år . men problemet er kan jeg få fs med min filippinske kone . er lige blevet gift med hende på filli. er det nok hvis jeg stiller kravet på de 100.000. eller har jeg slet ingen chance for at få hende hertil . hvad gør jeg ???????
må også indrømme at det danske system er noget indviklet ved ikke om jeg vi skal søge om visum for at hun kan komme eller det bare er nok at vi søger om fs når hun kommer her til .
med hensyn til hendes søn så er jeg også på bar bund , han er 17 og fylder 18 til november .
han har aldrig set hans far men ifølge filippinsk lov skal faderens efternavn stå på hans dåbsattest . men faderen bor i et andet land , men de har aldrig haft kontakt med ham . er det bedst at jeg adopter ham for det kan hvist godt lade sig gøre , ifølge en filippinsk advokat . men godkender de det i danmark .
håber i kan hjælpe mig for at ringe til ministeret det for man ikke meget hjælp af , tværtimod .
mvh jeppe