Tirsdage - Migrationsverket - EU ansögninger

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
GitteK

Tirsdage - Migrationsverket - EU ansögninger

Indlæg af GitteK » 19.02.2012 16:51:11

Hej :)

Jeg kan se at flere - når de spörger til status på deres ansögning om opholdskort efter EU-reglerne - er blevet henvist til at komme om tirsdagen ?

Har Migrationsverket särligt åbent for henvendelser om EU-reglerne om tirsdagen og i så fald i hvilket tidsrum ? Jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside.

Er det nogen som har positive erfaringer med at möde op og har fået et brugtbart svar - som f.eks. hvor langt de er i ansögningen og hvornår de forventer at väre färdige ?

Jeg tänker, at hvis svaret bare er: "Der er endnu ikke truffet beslutning i sagen" - så kan jeg lige ringe og få det svar og så i stedet tage på museum :D

Fortsat god söndag

lassejensen

Re: Tirsdage - Migrationsverket - EU ansögninger

Indlæg af lassejensen » 22.02.2012 10:06:15

Vi blev også i sin tid (november 2011) henvist til at komme om tirsdagen. De har personlig henvendelse denne dag, men om det specifikt er for EU-ansøgninger, det ved jeg ikke. Vores var dog også en ansøgning efter EU-reglerne.

closed1

Re: Tirsdage - Migrationsverket - EU ansögninger

Indlæg af closed1 » 22.02.2012 10:52:50

Det kommer også an på hvilket kontor man besøger , feks kontoret i Göteborg er åben alle dage undtagen onsdag . Hvis man har sags nummeret på ens ansøgning , kan man tjekke status på migrationsverkets hjemmeside . så behøver man ikke bruge tid på at ringe.

Besvar