flytte og finde lejlighed i sverige,,,
flytte og finde lejlighed i sverige,,,
Jeg har skrvet et par gange her på siden...men for at være helt ærlig aner jeg ikke om det er EU/ nationale regler jeg skal søge efter? altså jeg er dansk...vil gerne flytte til sverige-malmø...men hvordan søger jeg lejlighed, hvor er det jeg skal gå hen? Er der noegn af jer der ved hvor lang tid det tager inden man får en lejlighed i malmø og er det sådan generelt dyrt/billigt iforhold til DK?
Re: flytte og finde lejlighed i sverige,,,
Bolig er generelt billigere i Sverige end i Danmark, ligesom leveomkostninger i øvrigt. Men du kan finde en masse gode råd ved at læse mere her:
viewforum.php?f=12
viewforum.php?f=12
oh det tager lang tid at læse..
vil bare lige have et hurtigt overblik...kan man søge over net? Skal lige have det på det rene...altså man kan godt søge lejlighed i sverige selvom man ikke bor der??
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Ærlig talt, frihed, klik ind på skaanebo's link. Det tager mindre end de 5 minutter det tager at handle i fakta
Du må altså selv gøre dit forarbejde, du får ikke serveret en helhedsløsning her.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
fundiver199
Skaanebo har skrevet et indlæg "gode råd om boligselskaber i Malmø og Lund", som du kan finde øverst i det forum, jeg har flyttet dit indlæg til, under "bekendtgørelser". Som mh skriver, er det lidt meget at forlange, at de personer, der bruger deres fritid på at hjælpe andre, skal skrive de samme ting igen og igen, bare fordi man ikke gider læse det, de allerede har skrevet om det samme emne.
Det andet indlæg af villum under bekendtgørelser giver også en række gode og værdifulde råd om boligsøgning i Sverige, så det bør du også læse. Det kan godt være, at det tager måske en halv time at læse de to indlæg grundigt, men jeg tror, at du kan spare dig selv for langt mere forgæves tidsforbrug på boligsøgning, hvis du gør det.
Jeg har f.eks. en ven, som uden resultat skrev til omkring 60-70 udlejere uden at få svar, og det tager nok længere tid end at læse to - trods alt - relativt kortfattede indlæg i et forum. Og er desuden nok også langt mere fustrerende.
Det er ikke nemt eller hurtigt at flytte til et andet land, så hvis du har den indstilling, at det skal det være, så kommer I ikke igennem med projektet.
Det andet indlæg af villum under bekendtgørelser giver også en række gode og værdifulde råd om boligsøgning i Sverige, så det bør du også læse. Det kan godt være, at det tager måske en halv time at læse de to indlæg grundigt, men jeg tror, at du kan spare dig selv for langt mere forgæves tidsforbrug på boligsøgning, hvis du gør det.
Jeg har f.eks. en ven, som uden resultat skrev til omkring 60-70 udlejere uden at få svar, og det tager nok længere tid end at læse to - trods alt - relativt kortfattede indlæg i et forum. Og er desuden nok også langt mere fustrerende.
Det er ikke nemt eller hurtigt at flytte til et andet land, så hvis du har den indstilling, at det skal det være, så kommer I ikke igennem med projektet.
hej alle. jeg har akut bruge for en en-værelses lejlighed i malmø. plzzzz help meeeeeeeee,takkkk.
Vil du flytte til Malmø????
Hej
Jeg har en stor flot 3 vær. lejlighed i malmø , husleje 7200 sv kr, og vil meget gerne bytte men en i københavn og gerne en billigere husleje, så hvis du har lyst til at flytte til malmø og bo et flot sted kan kontakte mig på :
sanne150@yahoo.se
MVh s
Jeg har en stor flot 3 vær. lejlighed i malmø , husleje 7200 sv kr, og vil meget gerne bytte men en i københavn og gerne en billigere husleje, så hvis du har lyst til at flytte til malmø og bo et flot sted kan kontakte mig på :
sanne150@yahoo.se
MVh s