Søger værelse i malmø fra 1juli
Søger værelse i malmø fra 1juli
Hej Jeg søger bare et værelse i sverige,gerne møbleret.
Fra 1 juli og ca. 3 måneder frem.
Jeg er stille og rolig og betaler gerne 3 måneder forud.
PM mig.
Tak
Fra 1 juli og ca. 3 måneder frem.
Jeg er stille og rolig og betaler gerne 3 måneder forud.
PM mig.
Tak
Re: Søger værelse i malmø fra 1juli
Hej Keff.
Pröv at tjek inde paa www.blocket.se. Der findes rigtig mange værelser som lejes ud og især paa dette tidspunkt af aaret, hvor mange lejer et værelse/lejlighed ud sommeren over
.
Pröv at tjek inde paa www.blocket.se. Der findes rigtig mange værelser som lejes ud og især paa dette tidspunkt af aaret, hvor mange lejer et værelse/lejlighed ud sommeren over
Ja tak,jeg har skrevet til 10 personer på blocket og kun 1 har svaret.jerry skrev:Hej Keff.
Pröv at tjek inde paa http://www.blocket.se. Der findes rigtig mange værelser som lejes ud og især paa dette tidspunkt af aaret, hvor mange lejer et værelse/lejlighed ud sommeren over.
Keff
Man skal have meget tålmodighed, især hvis det er i Malmø eller Lund man søger i. Ved at mange af annoncørerne bliver bombaderet med mails far interesserede lejere 
Nå gør de det, jeg synes ellers mange af værelserne er billige , ja helt ned til 2000 svensk pesetas for et møbleret værelse.jerry skrev:Man skal have meget tålmodighed, især hvis det er i Malmø eller Lund man søger i. Ved at mange af annoncørerne bliver bombaderet med mails far interesserede lejere
Keff.
Re: Søger værelse i malmø fra 1. april
Vi er et ægtepar, som søger et 2 værelseslejlighed, gerne møbleret til ca 2-3000 kroner i Malmø
eller udkanten af Malmø
MVH
JOY64
joy196448@yahoo.dk
eller udkanten af Malmø
MVH
JOY64
joy196448@yahoo.dk
En toværelses lejlighed får I nok ikke til den pris. En almindelig 2-værelses koster fra 5000+ SEK i husleje.