Hej,
Jeg vil bare lige høre om det er en fordel at aflevere ansøgning om opholdstilladelse hos servicecentret personligt.. eller kan man og er det lige så godt at sende den med posten. Jeg læste i ansøgningen at man skal vise ID i forbindelse med afleveringen, mendet kan man jo ikke hvis man sender den. Syntes bare jeg har læst nogen der har haft sendt den med posten...
Det er Både min og min kones ansøgning jeg snakker om.
Mvh
Mark
Aflevering af ansøgning om FS (eu)
-
fundiver199
Re: Aflevering af ansøgning om FS (eu)
Fordelen er vel, at du kan få en kvittering med det samme, og du er sikker på, at de har modtaget den. Og da de har set din kone og hendes pas, får I så nok heller ikke et brev med tilsigelse, når afgørelsen er truffet, som andre forumskribenter har oplevet. Hvis I bor i provinsen, kan I også aflevere jeres ansøgning hos politiet.
OK så lyder det som det smarteste at bruge formiddagen på service kontoret... Er ved at være træt af papir arbejde
- som de fleste andre herinde går jeg udfra.
Vi regner med at blive boende i sverige indtil vi får positivt svar.
tak for svaret
mvh
Mark
Vi regner med at blive boende i sverige indtil vi får positivt svar.
tak for svaret
mvh
Mark
@fundiver199
Ved politiet, det skal være en politistation, med udlændingekontor
Har selv prøvet "bare" at gå til politiet, og lærte på den "hårde" måde, at det skal være med udlændingekontor.
Jeg vil så håbe, at man kan nøjes med at vise pas en gang, sådan var det dog ikke i vores tilfælde, vi måtte møde op, både ved aflevering, og modtagelse
Tilgengæld tog det kun 14 dage
mvh DBS
Ved politiet, det skal være en politistation, med udlændingekontor
Har selv prøvet "bare" at gå til politiet, og lærte på den "hårde" måde, at det skal være med udlændingekontor.
Jeg vil så håbe, at man kan nøjes med at vise pas en gang, sådan var det dog ikke i vores tilfælde, vi måtte møde op, både ved aflevering, og modtagelse
Tilgengæld tog det kun 14 dage
mvh DBS