-
claus_frederiksborg
Hej
Hvad er der sket med gruppen Ægteskab uden grænser på Facebook, jeg plejer og være medlem af den, men nu er den væk og jeg kan ikke finde den via søg, er den blevet nedlagt? Hvis ja, vil der så komme en ny igen??
Hvad er der sket med gruppen Ægteskab uden grænser på Facebook, jeg plejer og være medlem af den, men nu er den væk og jeg kan ikke finde den via søg, er den blevet nedlagt? Hvis ja, vil der så komme en ny igen??
-
claus_frederiksborg
Re: Facebook
så får jeg denne besked:
Dette indhold er ikke tilgængeligt i øjeblikket.Den valgte side kan i øjeblikket ikke vises. Dette kan skyldes, at den er midlertidigt utilgængelig, at det fulgte link er udløbet, eller at du ikke har tilladelse til at se denne side.
hmmm
Dette indhold er ikke tilgængeligt i øjeblikket.Den valgte side kan i øjeblikket ikke vises. Dette kan skyldes, at den er midlertidigt utilgængelig, at det fulgte link er udløbet, eller at du ikke har tilladelse til at se denne side.
hmmm
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Har ingen problemer med at se siden. Har du prøvet i en anden browser?
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
claus_frederiksborg
jeps, google chrome og mozilla, virker ikke. Meget underligt.
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Jeg har ingen problemer med det, hverken i Internet Explorer 8 eller Mozilla Firefox. Og jeg bruger ikke closed1's link, men udelukkende listen i mine browsere over seneste besøgte sider.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
@ claus, har du prøvet at opdatere din browser, lukke computeren helt ned og så starte op igen? Her kører jeg på universitetets server, og nogle gange kan jeg pludselig ikke komme på visse sider, såsom youtube og fb, eller kan ikke åbne pdf-filer, og så hjælper det gerne at opdatere hvad der nu kan opdateres, lukke ned og starte op igen.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
claus_frederiksborg
ja masser af brug af F5, og det er jo over flere dage, og jeg slukker jo min PC over natten osv