Slettet
-
fundiver199
Re: Tabt opholdskort - Hvordan kommer hun hjem igen
Spørg Migrationsverket. Enten må de vel udstede et nyt kort til hende og sende det til ambassaden i Pakistan, eller også må hun søge om et visum. Jeg har aldrig hørt om situationen før, så meld meget gerne tilbage, hvad løsningen bliver. Så kan andre også lære af det.
Min veninde var ude for det samme i sommers. I skal henvende jer på den svenske ambassade så hun kan få visum for at indrejse tilbage til Sverige 
-
fundiver199
Det var da en lykkelig slutning på historien
Men ellers kunne din kone jo bare have søgt om et visum. Det har hun krav på at få uanset hvad, og det må kun tage 15 dage at udstede - ikke 3 måneder. Så den information, du har fået fra Migrationsverket, er ikke voldsomt imponerende.....
Men ellers kunne din kone jo bare have søgt om et visum. Det har hun krav på at få uanset hvad, og det må kun tage 15 dage at udstede - ikke 3 måneder. Så den information, du har fået fra Migrationsverket, er ikke voldsomt imponerende.....
Hvor er det dejligt at du fandt det
) da min veninde mistede kortet fik hun lavet hastevisum så hun fik det dagen efter hun ansøgte, dog skulle hun betale ekstra for den ydelse.