Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.
Redaktører: ZB, AUG Board
-
Suza
Kære alle,
Min mand har været i DK i 15 måneder. Han har haft undervsning om dagen 3 gange i ugen og i juli sidste år (2011) bestået han Modul 1. Han er i gang med Modul 2, med aften skole. Jeg ringede ind i dag og hun sagde at han snart skal til prøve i det. Jeg spurtge damen fra "lær dansk" hvad det svare til, altså det han er færdig med, og hun svarede at han er færdig med dansk 1 og er i gang med dansk 2 og når han består det er han færdig???? Øh what?? Nu er jeg helt i tvivl om det der moduler og dansk 1,2.. Betyder det så at vi kan får helvdelen af garantien tilbage?
På forhånd tak

You are in thoughts again today as you so often are, & I can not help but wish, sometimes, you were not quit so far.. But life has spots for both of us, & even though we are far apart, you are never any further then right here in my heart <3
-
mariamajken
Min mand kommer 3 mdr til dk fra kenya i april,vi vil gerne have dnsk undervisning til ham i de 3 mdr hvor kan man finde hjælp uden det koster en bundegård, han har undervisnings pakken fra ny i dk,men vi vil gerne have en lære til ham.