Slettet
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Prøver lykken igen
Jeg tror, jeg ville være overbevist - var problemet for jer ikke, at din datter fortsat gik i sin danske børnehave? Så er det jo løst nu.
Men jeg ville i dit sted gå med livrem og seler, og søge fra Sverige, selv om det kan komme til at betyde nogle ekstra måneder der, og at din datter kommer til at skulle skifte skole.
Men jeg ville i dit sted gå med livrem og seler, og søge fra Sverige, selv om det kan komme til at betyde nogle ekstra måneder der, og at din datter kommer til at skulle skifte skole.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Det var på tide at hun blev flyttetreza4life skrev:Jo vores datters børnehave,var et problem for US men nu burde problemet være løst,og jo vi flytter ikke til Danmark ved indlevering af ansøgning,men bliver i Sverige til vi har fået positivt svar fra US.Jeg har hørt at S.H er blevet flyttet i en anden afdeling så der burde være håb nu.
Tillykke
Gad det også var for os alle, at kunne vælge, når man har fået et positivt svar.
Gad det også var for os alle, at kunne vælge, når man har fået et positivt svar.