http://www.information.dk/telegram/280173
Noget jeg er lidt i tvivl om, hander det kun om familisammenføring med børn, eller familiesammenføringer generelt?
Og hvad mener EL med at alle afslag under den borgelige regering skal tages op igen?
EL-krav: Væk med brutale udlændingeregler
-
fundiver199
Re: EL-krav: Væk med brutale udlændingeregler
Jeg opfatter det nyhedstelegram sådan, at det kun handler om reglerne for familiesammenføring af børn. Bemærk desuden at telegrammet er to måneder gammelt, og tingene har allerede bevæget sig videre. Der er således allerede indgået en aftale mellem regeringen, Enhedslisten og Liberal Alliance, som bla. betyder, at man i foråret 2012 skal tage stilling til reglerne for familiesammenføring af børn, efter at et udvalg har kigget på området.
Inden da kan vi dog forvente at se et lovforslag om reglerne for ægtefællesammenføring, der gennemfører de "simpleste" ændringer som f.eks. afskaffelse af pointsystem og ansøgningsgebyr og halvering af bankgaranti.
Inden da kan vi dog forvente at se et lovforslag om reglerne for ægtefællesammenføring, der gennemfører de "simpleste" ændringer som f.eks. afskaffelse af pointsystem og ansøgningsgebyr og halvering af bankgaranti.
Re: EL-krav: Væk med brutale udlændingeregler
Gud ja, der står den 24.sep, jeg lagde slet ikke mærke til det, jeg troede at det var fra idag