TakDurmaz skrev:Ja rejseforsikringen kan købes på visa application center. faktisk er de så ivrig for at sælge den at der ikke skal meget til for at afvise den man ellers kommer medvi havde købt en forsikring der galdt et helt år den var gyldig i dk... grunden til den blev afvist var at rejseforsikringen kun må gælde i den periode man rejser til dk i
Jamen, det lyder da til at være ganske simpelt så. Kan du huske, hvor meget I skulle betale (evt hvor lang tid det var for)? Der står ikke nogen pris på ambassadens hjemmeside, og Chartis' egen virker meget uoverskuelig
mh: Igen mange tak. Nu fik kæresten også helt på plads i dag, hvornår han har eksaminer - typisk mænd.
Jeg har i øvrigt haft snakket med nyidanmark (udenrigsministeret hører de vel ind under) mht. om jeg kunne sende en ansøgning, når jeg er under 18. Det kan jeg godt, og så skal der bare en forældres underskrift på et eller andet sted. Det ville være forventeligt, at sagen blev sendt videre til US, men så ville de bare ringe, hvis der var usikkerheder i forhold til det. Jeg håber ikke, det kommer til at tage for lang tid.
Hvis rejsetidspunkterne ikke kan komme til at passe pga for lang ventetid med ansøgningen, kan man så få disse flyttet eller skal man "starte forfra" med en ny ansøgning?