Venstre smider konventionerne på møddingen

Her kan du dele links til interessante sider eller artikler med andre brugere.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
fundiver199

Venstre smider konventionerne på møddingen

Indlæg af fundiver199 » 10.11.2011 07:30:30

Informations Anton Geist og Ulrik Dahlin har lavet et ret genialt interview med Karsten Lauritzen om sagen:

http://www.information.dk/284617

MSH

Re: Venstre smider konventionerne på møddingen

Indlæg af MSH » 10.11.2011 09:50:02

Lauritzen er i mine øjne en funktionel sinke.

Hvordan det lykkes staklen at få rene underbukser på om morgenen, er mig en gåde.

Og endnu engang demonstrerer han hvordan han finder konventionerne 'svære at forstå' men dog uanfægtet af sin egen konklusion alligevel vælger at udstille sin dybe uvidenhed om området i et større dansk dagblad. Man skulle jo tro at hans mor havde forbudt ham at tale med slemme venstreorienterede journalister om konventionsret, men ak nej...

fundiver199

Indlæg af fundiver199 » 10.11.2011 20:41:31

@MSH

Det sørgelige ved sagen er, at han faktisk er retsordfører for Danmarks pt. største parti, så han udtaler sig på vegne af knap 1/3 af den danske befolkning. Man kan i øvrigt se ham debattere sagen med den radikale indfødsretsordfører her:

http://www.youtube.com/watch?v=PScSFEQo ... ture=feedu

Uden at sige for meget, synes jeg godt, at man kan konkludere, at han ikke rigtig havde nogen holdbare argumenter i den debat. Uanset hvad man mener om Zenia Stampe (og hende er der mange, der ikke kan lide), så man sige, at hun piller hans argumenter fra hinanden et efter et, indtil der til sidst ikke er flere tilbage. Lige som journalisterne på Information også gjorde det.

Men problemet er stadig, at det jo altså ikke er hans private holdninger men hele partiet Venstres holdninger, han fremlægger......

closed1

Indlæg af closed1 » 10.11.2011 21:15:07

Som Zenia siger så handler det om stemmer og at de (BLÅ) vil gøre alt for at holde bestemte befolkninger ude af dk..... Skulle man være mindre farlig hvis man har dansk pas ........... Så må alle straks tjekke naboerne om de kun har P.O.T. eller dansk pas....så man ved om der er fare ........ :lol: :lol:

fundiver199

Indlæg af fundiver199 » 10.11.2011 22:54:25

@closed1

Nej du er misforstået det. Man er mere farlig, hvis man har dansk pas, fordi... så øhhh... fordi... man skal ikke belønne nogen med et dansk pas, hvis man ikke kan lide dem :lol: :lol: :lol:

De tryggeste borgere i Danmark må derfor være dem, der bor i de såkaldte "ghettoer", dvs. der hvor der er flest, som ikke har dansk pas :lol: :lol: :lol:

closed1

Indlæg af closed1 » 11.11.2011 09:47:22

Undskyld .... Jeg vidste slet ikke at hvor farlig en person er, kan ses på vedkommens pas , evt farve på passet eller måske mangel på samme.....Det havde vi altser slet ikke noget om da jeg gik i skole .

Min skole var grå , siger det så noget om skolestandarten?

Og nu ikke noget med at skrive at det spörgsmål ikke er seriöst , det er lige så seriöst som diskutionen om pas eller ej . :lol: :lol: :lol:

Kim P. Nyberg
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Kim P. Nyberg » 14.11.2011 14:09:33

Dertil kunne man stille det helt relevante spørgsmål om, hvordan hulan folk kan genvælge politikere, der så åbenlyst mangler pli og indsigt i almindelige strafferetlige principper. For hvis vi skulle følge Lauritzen's tankegang helt ud, bliver det vel sådan, at ingen kan få dansk statsborgerskab, før de ligger i kisten. For han vil jo straffe længe inden man overhovedet har set skyggen af en dommer. Og dermed er alle mennesker jo potentielt til fare. Vi skal faktisk ikke længere væk end til Norge, hvor en norsk mand med et helt normalt udseende og som ingen havde nogen som helst mistanke til, kunne udføre den værste terrorhandling i landets historie. Skulle Norge så have sagt ved moderens barselsseng, at ham den bette drønnert der får altså ikke norsk statsborgerskab? Som jeg hører Karsten Lauritzen, er det dét område han befinder sig i.

Det går simpelthen langt ud over min fatte-evne, hvordan folk kan genvælge en politiker med den type argumenter, som Lauritzen kører med både i avisartiklen og i YouTube-klippet.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser

DBS

Indlæg af DBS » 14.11.2011 16:41:13

Måske, han har siddet for tæt på et par fættere i folketingssalen !

mvh DBS

Besvar