HASTER! Børnefamilier med pengeproblemer søges!!

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Jonas L.

HASTER! Børnefamilier med pengeproblemer søges!!

Indlæg af Jonas L. » 11.01.2008 17:25:15

Har du ventet længe på familiesammenføring og skulle forsørge din ægtefælle og jeres barn/børn? Og er det ved at knibe med finanserne?

Så vil jeg meget gerne høre fra dig hurtigst muligt.

Som nævnt andetsteds på forummet er jeg igang med et eksamensprojekt om børnefamilier, der har svært ved at få det til at løbe rundt, fordi der ikke er noget offentlig støtte at hente, og ægtefællen ikke har fået arbejdstilladelse.

Jeg er allerede i kontakt med to familier i den situation. Hvis jeg skal dokumentere, at der er et problem skulle jeg gerne bruge et par stykker mere.

I behøver ikke nødvendigvis være på vej på fattiggården, men den manglende indtægt skal gerne kunne mærkes på en eller anden måde.

Der bliver ikke tale om, at I skal have jeres navne eller private oplysninger i avisen. Jeg vil bare gerne høre lidt om jeres sagsforløb og eventuelt inddrage et par eksempler i artiklen.

Skriv eller ring dag eller nat til:

Jlars07@student.sdu.dk
Tlf: 26646535

Der er meget snart deadline, så jo hurtigere jo bedre. Jeg går dog videre med sagen under alle omstændigheder, for der er ingen politikere der er opmærksomme på det her.

Mvh
Jonas Larsen, Center for Journalistik SDU.
Mvh,
Jonas Larsen, Center for Journalistik SDU.

Bedoy
Geografisk sted: Fjerritslev, Denmark

hastesag børnefamilier....

Indlæg af Bedoy » 31.01.2008 15:16:53

Hej Jonas.
Jeg ved ikke om det er for sent, men vi er en lille familie med pengeproblemer :? Jeg er 34 år og blev gift med min mand nov 2006, vi flyttede til dk i marts 2007 og har fået et afslag på familiesammenføring. Vi fik vores datter juni 2007 og venter nu nummer 2. Vi har søgt familiesammenføring en gang til og går nu og venter. Vi lever af min ynkelige barsel som er 6000 udbetalt.....
Jeg kan kontaktes på 23900218 eller janeknudsen@hotmail.com, hvis det da ikke er for sent.
Venlig hilsen Jane

Besvar