Regeringen barsler med udlændingestramning

Her kan du dele links til interessante sider eller artikler med andre brugere.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
DBS

Regeringen barsler med udlændingestramning

Indlæg af DBS » 20.08.2011 05:48:19

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... mning.html
Men nu lyder meldingen i ministeriet, at de endelige forslag er klar. Dog fremsættes de ikke som lovforslag, men i stedet som valgløfter, skriver Information.

mvh DBS

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Regeringen barsler med udlændingestramning

Indlæg af mh1 » 20.08.2011 06:32:33

Skoene er efterhånden så små, at fødderne må skulle snøres på kinesisk vis for at komme i dem.

Både udlændinges og danske statsborgeres adgang til pension ER allerede begrænset af et optjeningsprincip (for at få fuld pension skal man have boet i DK i mindst 30 år mellem det fyldte 15. år og tidspunktet for pensioneringen). Retten til at tage pension med til udlandet er ligeledes allerede begrænset, idet det kun lader sig gøre inden for EU og til nogle få andre lande, som DK har indgået gensidige aftaler med.

At begrænse retten til at få medicin og hjemmehjælp er usmageligt. Og at begrænse ret til efteruddannelse er tåbeligt, og strider mod princippet om at forbedre integrationen.

Jeg håber virkelig, DF bliver sat uden for døren ved valget :!:
mh
Rådgiver for ÆUG

DBS

Indlæg af DBS » 21.08.2011 06:19:28

Jeg er bare bange for, at DF ikke får færre stemmer, tingene bliver gjort skridt for skridt, så folk slet ikke opdager, hvor langt de er gået !

mvh DBS

Kim P. Nyberg
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Kim P. Nyberg » 22.08.2011 18:04:55

Jeg tror godt vi kan slå lidt koldt vand i blodet med disse ting fra DF. Dels er det kun valgoplæg og ikke egentlige lovforslag, dels er samtlige meningsmålinger enslydende i øjeblikket med omkring 15 mandaters forskel mellem rød og blå. Læg dertil, at Ugebrevet A4 i sidste uge offentliggjorde en undersøgelse der viste, at langt over halvdelen af den danske befolkning mener, at DF udlændingestramninger ER nået et pænt stykke over kvalmegrænsen. Ergo tror jeg ikke på at DFs nye ideer får gang på jord.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Besvar