Kære læsere:
I er utrolige fantastiske at i måske gider bruge jeres minutter og tid til at skrive til mit lille indlæg. Det hele handler om at jeg søger en lejlighed i Sverige, og det må meget gerne være i Skåne sammen med min udeboende kæreste. Det skal helst være nær Skåne og andre steder, det behøves ikke kun at være præcis i skåne, men måske andre steder. Det skal være en lejlighed med to værelser, og betaler gerne mellem 3000 – 3900 kr. der bedes nær kontakt med den der udlejer en lejlighed og meget gerne hjemmesider, links og andre former for kommunikation mellem en udlejer og mig selv. Det kan være hjælpsomt, hvis i kendte andre udlejer med telefonnummer og det hele, så jeg kan kontakte personen om mere hjælp.
Mine interesser;
Søges en lejlighed med et - to værelser, et badeværelse og det hele må gerne følges(behøves ikke), lejeperioden et år og måske flere måneder, det må meget gerne være fornuftige størrelser(behøves ikke), vi betaler maksimalt: 3900 kroner.
En smule viden af vores liv:
Studerende på nitten år som har en kæreste der gerne ville flyttes til Sverige. Vi er begge lykkelige og søger et sted, hvor vi kan være sammen. Vi har ingen husdyr og vi ryger ikke. Med andre ord skal vi passe på lejligheden.
Kontakt os:
Mail: faris100@msn.com
Mobil: 27409140
Hjælp bedes af jer smukke læsere
-
fundiver199
Re: Hjælp bedes af jer smukke læsere
Kære Rifbjerg 12
Velkommen til forum. Jeg har flyttet dit indlæg til det forum, der handler om boligsøgning i Sverige og Tyskland. Vær sød fremover at forsøge at placere dine indlæg i det rigtige forum, da det gør det langt lettere for andre at finde frem til den information, de søger. At finde en bolig i Sverige har f.eks. ikke noget at gøre med at indgå ægteskab....
I det forum, som dit indlæg nu er blevet placeret i, kan du finde et par indlæg øverst i forum med generelle råd om boligsøgning i Sverige. Dem kan det anbefales at læse.
Velkommen til forum. Jeg har flyttet dit indlæg til det forum, der handler om boligsøgning i Sverige og Tyskland. Vær sød fremover at forsøge at placere dine indlæg i det rigtige forum, da det gør det langt lettere for andre at finde frem til den information, de søger. At finde en bolig i Sverige har f.eks. ikke noget at gøre med at indgå ægteskab....
I det forum, som dit indlæg nu er blevet placeret i, kan du finde et par indlæg øverst i forum med generelle råd om boligsøgning i Sverige. Dem kan det anbefales at læse.