Er helt ny herinde, men hvilket fantastisk forum
Jeg har en skøn kæreste fra Indien. Jeg er i skrivende stund på besøg hos ham, og har været her yderligere 2 gange før. Han vil naturligvis også gerne på besøg hos mig, men hvordan er vores chancer for det?
Jeg kigget lidt rundt på en masse sider, men synes at reglerne umiddelbart ser lidt uigennemskuelig ud.
Vores situation er således:
Han er bosiddende i Indien, 35 år, er veluddannet og har har en ledende stilling i et forsikringsselskab. Han har dog været uden for job i 3 mdr. her i foråret, hvilket betyder at han ikke har masser af penge stående på nogen konto pt.
Jeg er klar over, at Indien står på listen over immigrationslande, så jeg laver naturligvis en invitation, hvor jeg indestår for alle udgifter...
Vi har beviser i form af billeder, billetter, telefonsamtaler osv. som kan bekræfte vores forhold.
Jeg synes jo ikke selv, at der skulle være noget i vejen for, at han kan få visum, men jeg har aldrig prøvet noget af det her før, så måske der er noget jeg har overset??
Måske det lige skal nævnes, at jeg rejser herned igen til oktober og vores drøm er, at han komme på besøg 10 dage i julen...
Kh.
K-india