Hej,
Min kone snakker om at holde en mindre pause fra sprogskolen, hvilke konsekvenser vil det have for hendes opholdstilladelse. Jeg har særbørn, og vi fik derfor dispensation ved familiesammenføringen.
Hilsen
Jacob
Sprogskole
Re: Sprogskole
Vi fik af vide til min mands første samtale på jobcentret ( første, eneste og ifgl kommunen sidste, de spare vist på intergrationen her i kommunren
) at hvis min mand ønsker det er det okej at tage nogle mdr fri fra skolen for at arbejde, vi skal bare ringe og meddele det, og meddele hvornår han starter igen..... men at vi jo skal være opmærksom på at det kun er 3 års gratis skole...
Men gladsaxe kommune er ret large, de blander sig ikke, tilbyder ikke noget andet hjælp end sprog undervisningen, de er faktisk ret ligeglad med os, og ønsker heller ikke at hjælpe med at få min mand ud på arbejdsmarkede via virksomhedspraktikker og deslige...
Men gladsaxe kommune er ret large, de blander sig ikke, tilbyder ikke noget andet hjælp end sprog undervisningen, de er faktisk ret ligeglad med os, og ønsker heller ikke at hjælpe med at få min mand ud på arbejdsmarkede via virksomhedspraktikker og deslige...