Hejsa
Får man også et brev fra US hvor der står man har processuelt ophold når man søger om forlængelse???
Min mand søgte nemlig om forlængelse den 30/3 og har ikke hørt fra US endnu...Da vi ringede ind for 2 uger siden stod der slet ikke noget om at vi havde søgt.
Brev
Re: Brev
Da i afleverede ansøgningen fik i da ikke dokumentation på aflevering af ansøgningen... enten via kvitering eller stempel i hans pas...
Vi modtog et brev ca en mdr. efter vi havde afleverede hvor forventede sagsbehandlingstid blev oplyst. samt hvad han må og ikke må mens han er her på processuelt ophold.
Det lyder emget underligt hvis de ikke engang har oprettet jer i systemet endnu, eller ikke engang kan finde jer frem hvis i ringer...
Afleverede i på politi st eller i selve US
Vi modtog et brev ca en mdr. efter vi havde afleverede hvor forventede sagsbehandlingstid blev oplyst. samt hvad han må og ikke må mens han er her på processuelt ophold.
Det lyder emget underligt hvis de ikke engang har oprettet jer i systemet endnu, eller ikke engang kan finde jer frem hvis i ringer...
Afleverede i på politi st eller i selve US
Vi var personligt inde hos US og aflevere ansøgningen og vi fik også et stempel i min mands pas.
Damen jeg talte med da vi ringede derind sagde dog at selv om hun ikke kunne se noget i systemet, så betød det dog ikke at de ikke havde modtaget ansøgningen...
Synes bare det er mærkeligt at der er gået 2 måneder og de slet ikke har registeret noget...
Damen jeg talte med da vi ringede derind sagde dog at selv om hun ikke kunne se noget i systemet, så betød det dog ikke at de ikke havde modtaget ansøgningen...
Synes bare det er mærkeligt at der er gået 2 måneder og de slet ikke har registeret noget...
I vores sag sendte jeg ansøgningen anbefalet med posten for at kunne dokumentere afsendelse (og forhindre dem i at nægte at modtage vores ansøgning) og US reagerede slet ikke før vi præcis 3 mdr. senere fik en tilsigelse om fremmøde i US.
MVH,
MSH.
MVH,
MSH.
Ringede til US i morges og fik at vide at de ikke sender breve ud mere hvor de bekræfter at ens ansøgning er modtaget.
Og så lykkes det efter lidt tid for hende jeg talte med, at finde ud af at vores ansøgninger registreret og er under behandling, men fordi de har stavet min mands efternavn forkert så er hans registeret under 2 ansøgninger eller sådan noget...så derfor var det åbenbart ikke var så nemt at se noget om hans ansøgning..
Sålænge de bare selv kan finde ud af det, så går det vel
Og så lykkes det efter lidt tid for hende jeg talte med, at finde ud af at vores ansøgninger registreret og er under behandling, men fordi de har stavet min mands efternavn forkert så er hans registeret under 2 ansøgninger eller sådan noget...så derfor var det åbenbart ikke var så nemt at se noget om hans ansøgning..
Sålænge de bare selv kan finde ud af det, så går det vel