Lejlighed til udlejning pr. 1 juni/11
Lejlighed til udlejning pr. 1 juni/11
Hej allesammen
Andelsbolig defineret som 1.5 værelses lejlighed og på 43,5 kvadratmeter inkl. fransk balkon, badeværelse med badekar, stort køkken, entre med indbygget gardarobe, og et stort værelse med indbygget gardarobe står klar til udlejning umøbleret pr. 1 juni 2011.
Den aftalte leje er inkl. varme og vandforbrug. Elektricitet betales seperat.
Kabel og antenne er standard, så hvis der er behov for flere kanaler og evt. internetforbindelse og telefoni, så bliver det jeres eksisterende aftale der skal flyttes over på adressen.
Bus nr. 5 køre direkte til central stationen og det tager små 20-25 min (alt afhængig af trafik)
COOP er 5min fra lejligheden og større indkøbscenter som City Gross er ca 10-15min på gå-ben.
Hvis det måtte have interesse så kontakt mig venligst pr. email på - faraz.ehjaz@gmail.com
Mvh
Faraz
Andelsbolig defineret som 1.5 værelses lejlighed og på 43,5 kvadratmeter inkl. fransk balkon, badeværelse med badekar, stort køkken, entre med indbygget gardarobe, og et stort værelse med indbygget gardarobe står klar til udlejning umøbleret pr. 1 juni 2011.
Den aftalte leje er inkl. varme og vandforbrug. Elektricitet betales seperat.
Kabel og antenne er standard, så hvis der er behov for flere kanaler og evt. internetforbindelse og telefoni, så bliver det jeres eksisterende aftale der skal flyttes over på adressen.
Bus nr. 5 køre direkte til central stationen og det tager små 20-25 min (alt afhængig af trafik)
COOP er 5min fra lejligheden og større indkøbscenter som City Gross er ca 10-15min på gå-ben.
Hvis det måtte have interesse så kontakt mig venligst pr. email på - faraz.ehjaz@gmail.com
Mvh
Faraz
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Lejlighed til udlejning pr. 1 juni/11
Du skulle måske lige tilføje hvilken by, der er tale om?
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Malmø/ husie området
-
fortvivletDK
Hej Coolg
jeg er interesseret i lejligheden, selvfølgelig hvis den stadig er ledig?
Udlejer du den på ubestemt tid? hvor meget er huslejen?
jeg er interesseret i lejligheden, selvfølgelig hvis den stadig er ledig?
Udlejer du den på ubestemt tid? hvor meget er huslejen?
jeg må henvisse dig til email adr.det en vens lejlighed
-
fortvivletDK
det ville være fint, hvad er e-mail adressen?
-
fortvivletDK
ups
den kan jeg jo se selv