Jeg har fået mit personbevis, og er det korrekt, at jeg dernæst, skal have Ändamål: Inbjudan, som jeg så skal sende en kopi af til min mand? Det bestilte jeg i hvert fald i går..
Da jeg bestilte inbjudan, faldt jeg over ändamål: Ansökan om visum hos migrationsverket..
Hvad der det???
Er der ellers andet jeg skal sende derned, for at få visa under EU-reglerne?
Jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor der står, på den Svenske ambassades hjemmeside (http://www.swedenabroad.com/Page____33557.aspx ) i Ankara, at min mand skal kunne forsørge sig selv:
"
Bid mærke i, at dette er nævnt under familie medlemmer til en EU-borger.Evidence of sufficient funds to support yourself during your stay and for the return to your country of origin or residence, such as bank statement or salary slip"
Der står også, at jeg skal udfylde invitations formularen både på Svensk og Engelsk.. hvilken formular er det? Skal jeg også udfylde den? Og siden det er mig, som forsørger ham, skal jeg så sende mine lønsedler til ham, som han så tager med på abassaden..?
Hvis de regler jeg lige har henført til er nationale visa regler til Sverige og ikke visa under EU-reglerne, hvordan søren informerer vi dem om EU-reglerne?? Jeg forstår det desuden ikke, for der er da mange her i ÆUG som har søgt visum fra Ankara under EU-reglerne..