Tjah som overskriften siger så blev alt stresset for meget for mig og min kone nu... Hun er kommet til at hade DK og er nu flyttet til en familie i Sverige for at arbejde, og vi skal skilles.
Det hele var jo som en drøm i starten og i Sverige. Alle problemerne startede først da vi kom hjem, vi afleverede ansøgning osv. osv. fandt en lille lejlighed vi kunne være i indtil vi ville få svar, som jo skulle være ca. 3 måneder, vi ringede tit og ofte til damen der sad med vores sag i U.S. og spurgte hende om de manglede noget. Altid fik vi bare et nej tilbage og det var alt de skulle bruge. da dagen så kom og vi fik svar var vi vildt spændte på det. Men om ikke svaret var nej

der var ikke nok beviser for at jeg havde boet i Sverige var deres begrundelse, også selv om de havde fået alt, bankudskrifter, kvitteringer osv. osv. vi tog så til Århus retshjælp og fik dem til at hjælpe med at skrive en klage, de mente også at det var en ret tynd begrundelse de byggede det på, og den fik vi så sendt ind til dem og de tog sagen op til revurdering. Men alt den ventetid og stress vi nu har været igennem de sidste 7 måneder har åbenbart tæret på forholdet, og min snart ex-kones forhold til DK hun gjorde til sidst, inden hun rejste, ikke andet end at græde og kalde DK en masse store ord som jeg ikke lige vil bruge her. For ikke at snakke om de kæmpe skænderier vi kunne få over ingen ting. Har spurgt hende om hvis svaret bliver ja om vi skal finde ud af noget igen, men fik et klart nej!!! Hun vil aldrig tilbage til DK igen, kun for at hente hendes hund.
Og mig? ja jeg begyndte at blive pletskaldet af stressen og alle skænderierne, er kun 30 lidt for tidligt og have nakke måne.
Det var så min historie, og aldrig om jeg skal prøve dette her EU ræs mere... det har simpelthen taget for hårdt på psyken.
Håber dog der er andre par der ude som er lykkelige og har fået deres ophold til deres kone/mand.