Indiske tv-kanaler

Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Majbritt

Indiske tv-kanaler

Indlæg af Majbritt » 05.12.2010 12:30:46

Kære alle,

Er der nogen, der har erfaring med indiske tv-kanaler i Sverige og Danmark?

Jeg vil meget gerne høre nærmere om selskaber, pris, service, kvalitet osv.

Majbritt

zaib

Re: Indiske tv-kanaler

Indlæg af zaib » 18.01.2011 22:10:04

Hej Maibritt,
Mig og min mand ser selv indiske kanaler i sverige - men via noget der hedder Jadoo. Det er en lille box som koster kr. 2400 (et engangsbeløb) og man tilkobler internet, så kan man se rigtige mange indiske, arabiske, engelske pakistanske kanaler.

http://www.jadoobox.dk/

Mvh sara

Majbritt

Indlæg af Majbritt » 19.01.2011 10:01:22

Super godt - tusind tak.

Majbritt

InderJoe

Indlæg af InderJoe » 20.01.2011 13:40:18

Du kan finde en par kanaler som f.eks. NDTV Imagine gratis via DVB-S(Satellit TV) og der kommer løbende kanaler der tænder og slukker :) - De findes alle på Astra/Eurobird 1, dvs. 28.5°E.

Hvis din mand er Hindu eller Sikh findes der desuden også en de andre kanaler som Aastha International til hinduer og Sikh Tv, Sikh channel og Sangat TV til sikhere som kommer på samme Satellit.

Selv er jeg ikke så glad for JadooBox og hele konceptet, så holder mig til det lidt mere sikre :) - Jadoobox er reelt set en boks du skal slutte til dit internet, hvor der så bliver streamet til den - Kvaliteten kan variere meget.

Eksempel på deres betingelser:
"6 - After 90 days , or if you do not have proof of purchase, no matter when you purchased the product, the service of the JadooBox will not be free of cost. In that case, you are required to pay for shipping the defective product back to JadooTV and also pay for shipping from JadooTV back to you along with the service charges."

Det så meget godt, men når man sælger produkter til Danskere i Danmark, så har vi to års reklamationsret, der er beskyttelsespræciptiv og kan således ikke fraviges, selv ikke ved aftale. Ville holde mig fra det :)

Besvar