hjælp kærligheden
hjælp kærligheden
jeg har et spørgesmål: jeg har boet i kina i 3,5 år hvor jeg mødte min kærste. jeg har nu været hjemme i danmark i næsten 4 år og vi har snakket sammen hver dag i den tid. jeg har forsøget hende i den tid og sparet op men er løbet ind i nogle økonomiske problemer men hvad skal jeg gøre for at få hende her til danmark hurtigst muligt vi har ikke været sammen siden og vi er på grådens rand. Hun er nu 29 og uddannet inden for hotel og resturation. jeg mistede fornyligt mit job men venter at få et inden for et kort tidsrum og råder over en lejlighed på 70 m2. hvad skal jeg gøre?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: hjælp kærligheden
Har du sat dig ind i EU-reglerne? Ellers gå ind under 'Jeg vil ...' øverst på siden, så 'Flytte til Sverige / EU-land'.
Det bliver snart rigtig dyrt at få fs efter danske regler, bl.a. vil din kæreste skulle på gentagne besøg og skal lære dansk, før hun må komme som fs, og sikkerhedsstillelsen løber op i næsten 125.000 kr.
Det bliver snart rigtig dyrt at få fs efter danske regler, bl.a. vil din kæreste skulle på gentagne besøg og skal lære dansk, før hun må komme som fs, og sikkerhedsstillelsen løber op i næsten 125.000 kr.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG