Prisen inkluderer komplet opsætning af IP-telefoni til dig - Så du køber ikke kun boksen, men får også hjælp af mig til at få det hele opsat så det virker som du vil have det. Der er nok mange der ønsker at ringe billigere til deres ægtefælder/kærester mv. i Udlandet hvorfor jeg mente dette ville være et perfekt sted at sælge min Alt-i-en-boks før den ryger på dba.dk.
Hvorfor Ip-telefoni:
Du kan ringe hjemmefra fra dine normale telefoner, blot meget billigere. Ingen teknisk erfaring nødvendig.
Prisen(Overdrivelse fremmer forståelse
- TDC's Priser
Thailand:- TDC's pris: 14 kr. pr. min
Ip-Telefoni: 3,73 øre pr. min
- TDC's pris: 14 kr. pr. min
Ip-Telefoni: 59,63 øre pr. min
- TDC's pris: 14 kr. pr. min
- Dit normale fastnet virker også på Fritzboksen, hvis du først vil teste Ip-telefoni før du skifter helt over.
- Dialing rules – Ring altid den billigste udbyder til specifikke lande.
- Op til 10 forskellige udbydere til opkald
- Lokalt nummer – Du kan købe et lokalt nummer i mange lande, så du kan f.eks. have et fastnet nummer i Danmark, Australien og USA. Når en person i USA ringer på dit amerikanske nummer vil det altid være din Fritzboks hjemme i lejligheden i Danmark der ringer.
- Billigere og nemmere end telefon kort
- Alle telefoner i huset vil kunne kobles på IP-Telefoni hvis du har et Kap-stik/Telesløjfe(Lidt teknisk, forklarer gerne ved fremmøde)
- Tilmelding hos den ”bedste” udbydere til dit behov – Kan hjælpe med at portere både dit danske nummer og finde den billigste udbyder når du ringer til udlandet
- Mindre-strømforbrug: Alt-i-en-boks – Trådløs Internet, Kablet, Kabelmodem og router i en.
- Virker med stort set alle danske udbydere - Cybercity(Telenor), Fullrate, TDC mv.
- 1. ADSL og ADSL2 modem
2. 802.11g wireless router
3. 4 port Ethernet hub/switch
4. Voice over IP telephone system
5. File server
6. Print server
7. Hardware firewall
8. 5 års garanti fra AVM – 3 års garanti tilbage!
9. Orginal emballage
1.000 kr. – Inkl komplet opsætning foretaget af mig
Kvittering på Boksen(Købt som ny for 1.499 kr.)
Ønsker du kun boksen og ingen hjælp sælger jeg denne for 750 kr.