Jeg skal jo have taget en blodprøve i forbindelse med at jeg skal giftes med min tyrkiske kæreste.
Jeg lider af epilepsi, men dette er under kontrol og jeg har "rask" i flere år.
Vil det give problemer at jeg lider af denne sygdom??
Har læst at de i Tyrkiet går meget op i at kvinden er 100% rask og det er jeg jo ikke.
Håber der er nogle der kan svare mig, da jeg er meget bange for at dette kan sætte en stopper for det hele. ;O(
Blodprøve i Tyrkiet
Re: Blodprøve i Tyrkiet
Hej Merethe2020
Nu er jeg selv gift emd en Tuneser i Tunesien. Og vi sku også have taget blodprøver, men det er ikke så meget fordi at der er nogen der kan standse jeres ægteskab inden i blir gift. det er mere for at i inbyrdes, altså dig og din mand (måske familie?) kan se om den anden part har nogle sygdomme. men det kan jo godt være det er anderledes i tykriet.
Nu er jeg selv gift emd en Tuneser i Tunesien. Og vi sku også have taget blodprøver, men det er ikke så meget fordi at der er nogen der kan standse jeres ægteskab inden i blir gift. det er mere for at i inbyrdes, altså dig og din mand (måske familie?) kan se om den anden part har nogle sygdomme. men det kan jo godt være det er anderledes i tykriet.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Epilepsi smitter ikke - og det er primært smitsomme sygdomme, især kønssygdomme, man skal tjekkes for og så seglcelleanæmi (som du næppe har), og så vil man lige sikre sig at i på forhånd ved, om du er rhesus negativ og din mand rhesus positiv, da du i givet fald skal 'vaccineres' mod dine børn senest ved deres fødsel (børnene vil jo blive rh-positive, hvis faderen er).
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
Merethe2020
1000 tak for jeres hjælp. Nu er jeg mere rolig. 
Hej
Blev selv gift i tyrkiet her i september, og i skal 2 forskellige steder hen for at få taget de blodprøver, de tester for hepatitis, aids osv. I skal væbne jer med tålmodighed dernede for det kan være lange køer og de er ikke de hurtigeste til at arbejde...
Blev selv gift i tyrkiet her i september, og i skal 2 forskellige steder hen for at få taget de blodprøver, de tester for hepatitis, aids osv. I skal væbne jer med tålmodighed dernede for det kan være lange køer og de er ikke de hurtigeste til at arbejde...