Lejlighed til leje i Landskrona
Lejlighed til leje i Landskrona
Hej
har et 2 værelses lejlighed til leje i landskrona Sverige. skriv hvis du har Interesse.
Sulle:D
har et 2 værelses lejlighed til leje i landskrona Sverige. skriv hvis du har Interesse.
Re: Lejlighed til leje i Landskrona
Hej hvordan kan jeg leje din lejlighed? Hvad koster den´og hvor hen ligger den?sulleh skrev:Hej
Hej sulleh
Har du stadig din lejlighed til leje, eller er den lejet ud for længst? Har hårdt brug for en lejlighed pr. 1. december 2010
mvh
Har du stadig din lejlighed til leje, eller er den lejet ud for længst? Har hårdt brug for en lejlighed pr. 1. december 2010
mvh
Hej Sulle
Hvad koster lejligheden?
og kan man evt. leje den engang efter jul og nytår?
Hvad koster lejligheden?
og kan man evt. leje den engang efter jul og nytår?
Hej 
Har du stadig din lejlighed til leje ??
Jeg søger en umøbeleret lejlighed,..
Hvorlænge kan den lejes ??
Har du stadig din lejlighed til leje ??
Jeg søger en umøbeleret lejlighed,..
Hvorlænge kan den lejes ??
-
camillacelik
Har du stadig din lejlighed til Leje?? Mig og min mand søger lejlighed her SNAREST muligt....
Vi står og venter barn om 1½ mdr og har faktisk intet sted at bo der. Min mand HAR fået opholdskort men vi bliver nød til at blive lidt længere tid i sverige end de 12 uger der er gået for at være sikre på at kunne vende tilbage til DK med NOK dokumenter for et reelt ophold i SV! hÅBER AT høre fra dig evt på vores mail camillaandmurat@hotmail.cmo
mvh camilla celik
Vi står og venter barn om 1½ mdr og har faktisk intet sted at bo der. Min mand HAR fået opholdskort men vi bliver nød til at blive lidt længere tid i sverige end de 12 uger der er gået for at være sikre på at kunne vende tilbage til DK med NOK dokumenter for et reelt ophold i SV! hÅBER AT høre fra dig evt på vores mail camillaandmurat@hotmail.cmo
mvh camilla celik
Om boligen i Landskrona
hej allesammen jeg har længe ikke været her og har ikke set jeres beskeder. ja boligen er stadig til leje. den koster 5.000 svenske kroner. varme og vand er gratis. og den ligger 5 minutter fra togstationen med gåben.
glemte lige at fortælle at edn kan lejessom som helst efter aftale. der er 3 månders opsigelse osse.
Hej igen ...
Har du mulighed for at sende billeder af lejligheden?
Har du mulighed for at sende billeder af lejligheden?
-
camillacelik
NOGLE DER KENDER EJEREN AF DETTE INDLÆG?
JEG HAVDE EN AFTALE MED HENDE OMKRING HENDES LEJLIGHED, STÅR HER UDEN TAG PÅ HOVEDET FRA OM 14 DAGE... OG SKULLE IDAG HEN OG LAVE KONTRAKT HOS HENDE I LANDSKRONA MEN HAR INTET HØRT...
NOGLE DER VED HVEM HUN ER ELLER HVORDAN JEG FÅR FAT PÅHENDE?
HÅBER PÅ SVAR... HÅBER IKKE DER ER SKET HENDE NOGET1
JEG HAVDE EN AFTALE MED HENDE OMKRING HENDES LEJLIGHED, STÅR HER UDEN TAG PÅ HOVEDET FRA OM 14 DAGE... OG SKULLE IDAG HEN OG LAVE KONTRAKT HOS HENDE I LANDSKRONA MEN HAR INTET HØRT...
NOGLE DER VED HVEM HUN ER ELLER HVORDAN JEG FÅR FAT PÅHENDE?
HÅBER PÅ SVAR... HÅBER IKKE DER ER SKET HENDE NOGET1
-
Miss Silver
- Geografisk sted: Søborg
Hey camilla fik du fat på ejeren af lejligheden
-
camillacelik
ja hun skrev lang tid efter aftalt at der var sket noget med hendes bror desværre men vi har vøret så heldige at få en lækker lejlighed inde midt i malmø som vi bor i nu 
-
Miss Silver
- Geografisk sted: Søborg
Puha det var godt...
kan være man jo selv kommer i sammme situation på et tidspunkt så er det rart at vide at der godt kan lade sig gøre..
tog din mand med over fra dk med dig eller kom han sener,
tog din mand med over fra dk med dig eller kom han sener,
-
camillacelik
jamen nej vi søgte visum fra tyrkiet af til min mand og så ringede de 3 dage efter og sagde vi ku komme og hente passet og der var visum i
jubii
Camilla celik.
Rart at høre. jeg ønsker osse lejlighed i malmø men det er svært. hvordan fik du lejligheden jeg skal osse bruge en lejlighed hurtigst muligt:S