Hej til alle.
Først mange tak for dette fantastiske " ægteskab uden grænser" gode svar, gode indlæg, som jeg har suget til mig de sidste 5 år, siden jeg begyndte at skrive til min nuværende kone fra colombia.
Vores solstråle historie startede jo for snart 5 år siden, men for alvor den 11. december 2009 til d. 8. januar 2010, da min dengang kæreste var på besøg hos mig for første gang-- det var en meget lykkelig måned, vi havde sammen-- vi blev enige om at hun skulle komme på besøg igen, og kom igen til Danmark den 18. maj.
Vi blev enige om at søge om 60 dages visum, vi blev gift den 25. juni, vi afleverede ansøgning på den lokale polistation den 1.juli og i dag den 19.august modtog vi us. godkendelse af opholdstilladelse, når de modtog garanti pengene.
Måske er vores ansøgning gået hurtig, fordi vi er forholdsvis gamle mennesker i den proces, 60 og 51 år, vi har aldrig været gift, min kone har ingen børn, jeg har en enkelt datter på 31 år.
Jeg ved ikke hvorfor det er gået så hurtigt og uden problemer, - men under alle omstændigheder er vi naturligvis meget lykkelige i dag, og us. behøver jo ikke at give begrundelser, hvorfor det er gået hurtigt og uden problemer.
Vi ville blot dele denne smukke historie sammen med alle i gode og dygtige mennesker i dette forum, og ønsker alle meget lykke og held med den "vanskelige" og "forbudte" kærlighed, når vi møder en person som vi elsker, fra et andet land.
Jeg vil resten af liv blive ved med at være betalende medlem af æug, fordi det har været en uundværlig hjælp for mig--endnu engang et STORT TAK til jer alle herinde.
Hilsen fra "de to meget lykkelige"
SOLSTRÅLE HISTORIE
-
fundiver199
Re: SOLSTRÅLE HISTORIE
Tillykke og held og lykke med det hele. Det er altid dejligt at høre, når det går i orden for nogen af forums brugere