har lige et spørgsmål angående perosnummer. Jeg har været på skatteverket og bogført min adresse i sverige. og fået et personnummer send ind af døren efter 2 uger. men er dette personummer nok, når jeg skal søge OT til min mand?
jeg er lidt forvirret over at der er flere forskellige personbeviser, alt efter havd jeg har læst her på siden.
håber nogen kan udrede denne forvirring for mig.
lejekontrakt på skatteverket
Re: lejekontrakt på skatteverket
Hvis du nu går ind på www.skatteverket.se og kigger under Folkbokföring, så kan du der bestille personbevis til mange forskellige formål.
Hvis du skal invitere nogen, som skal søge visum, skal du bruge personbevis med ändamål: inbjudan, og hvis du skal være referent til en person, der søger om opholdstilladelse på baggrund af sit forhold til dig, skal du bruge personbevis med ändamål: uppehållstillstånd.
Hvis du skal invitere nogen, som skal søge visum, skal du bruge personbevis med ändamål: inbjudan, og hvis du skal være referent til en person, der søger om opholdstilladelse på baggrund af sit forhold til dig, skal du bruge personbevis med ändamål: uppehållstillstånd.