JUBİİİİİİİİİİİİİİİ
-
camillacelik
JUBİİİİİİİİİİİİİİİ
Nu har min mand og jeg vaeret i Ankara og aflevere papirene til min mands visum i sverige...
2 dage efter dvs. ıdag har de saa ringet og sagt kom og hent dit pas..
Er der nogle der har provet at det gik saa hurtigt og i saa fald hva var svaret?? Var der et visum inde i passet. Jeg er saa nervos for om der er et ja eller et nej han har faaet naar det nu er gaaet SAA staerkt. Haaber nogle har provet det samme
og tak for alle der har hjulpet...
2 dage efter dvs. ıdag har de saa ringet og sagt kom og hent dit pas..
Er der nogle der har provet at det gik saa hurtigt og i saa fald hva var svaret?? Var der et visum inde i passet. Jeg er saa nervos for om der er et ja eller et nej han har faaet naar det nu er gaaet SAA staerkt. Haaber nogle har provet det samme
og tak for alle der har hjulpet...
-
camillacelik
Re: JUBİİİİİİİİİİİİİİİ
Lige en ting mere... Er der egentlig noget vi skal medbringe til ambasasaden naar min mand skal hente sit pas?? BİLLET ELLER NOGET?????
de sagde intet i telefonen...
de sagde intet i telefonen...
Ja, vis billet og rejseforsikring.
-
camillacelik
men er man sikker paa at man skal medbrinde billet naar de ikke siger noget. jeg taenker bare hvad nu hvis vi har faaet en afvisning?? det er ret vildt efter 3 dage at de giver et ja er det ik? eller hvordan?
Ring igen, hvis du ikke er sikker på, om der er givet visum eller afslag. Det giver jo ingen mening, hvis det er et afslag
-
camillacelik
problemet er at der er lukket idag og hvis man skal have visum via eu reglerne i sverige saa siger de bare kom og hent dit pas de siger ikke om der er visum i eller ej 
Da i søgte om visum kaldte de det schengen visum ka du huske det