Ok...
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op nu.
Jeg underskrev som sagt en svensk lejekontrakt igår med indflytning fra 1 august.
Min danske lejlighed er opsagt og jeg skal være ude senest 15 september.
vi købte flybillet iforgårs til min kone til her på søndag, da hun skulle være ude af landet senest 6 juli.
Idag ringede en medarbejder til mig fra integrations ministeriet og fortalte mig at udlændingeservice har genoptaget vores sag og at min kone har fået lov til at blive her imens.!!!
Hvad gør jeg!!
(Jeg fik heldigvis anulleret billetten mod et lille gebyr.)
Der er en lille chance for at vi for medhold men man kan jo aldrig vide med dem.
Og jeg har jo opsagt min bolig og skal til at flytte til sverige 1 august!!
På den anden side, så er min kone her vel lovlig nu, og kan tage med mig til sverige og vi kan ordne alt papir arbejdet sammen. Kan vi det??
Kan vores sag godt køre videre hvis vi flytter til sverige? Eller bliver den bare trukket tilbage?
Jeg tænker at netop her vil de jo sige at vi gøre det for at omgå de danske regler, selvom jeg selvfølgelig godt ved at jeg skal have et reelt og faktisk ophold, hvilket også ville være mine intentioner hvis vi flyttede derover i et par måneder.
Jeg har jo den danske lejlighed til 15 sep, hvor jeg skal være ude, jeg kunne vel vente indtil 1 sep med at skifte adresse og håbe på at de kommer med en afgørelse inden da..
Jeg er så forvirret og frustreret lige nu
Hvad skal jeg gøre eller hvad kan jeg gøre???
Mvh H