Hej
Har lige et hurtigt spørgsmål,
hvis jeg fremlejer 2 værelser, og får lavet en lejekontrakt, skal jeg så både skrive mig selv og min kone på som lejer eller er det fint nok med at jeg kun skriver mit eget navn på lejekontrakten, og efterfølgende bare registrere min kone på adressen? eller hvordan er det. Hvordan ser US på det? Kræver de begge navne på lejekontrakten?
Navn/navne på Lejekontrakten?
-
fundiver199
Re: Navn/navne på Lejekontrakten?
US kan ikke stille nogen krav om, at din kones navn skal have stået på en lejekontrakt. Derimod kan de stille krav om, at din kone skal boet sammen med dig i Sverige, og det skal I så kunne dokumentere. Hvordan I vil dokumentere det, der er fuldstændig op til jer.
ikke i Sverige, jeg mener her hjemme i Danmark.
når jeg søger om dansk EU-opholdskort til min kone.
jeg lejer 2 værelser og laver en lejekontrakt. skal hendes navn så også stå på den lejekontrakt, eller er det nok med at jeg står alene som lejer og hun efterfølgende bare bliver registreret på adressen sammen med mig.
når jeg søger om dansk EU-opholdskort til min kone.
jeg lejer 2 værelser og laver en lejekontrakt. skal hendes navn så også stå på den lejekontrakt, eller er det nok med at jeg står alene som lejer og hun efterfølgende bare bliver registreret på adressen sammen med mig.
Ved tilbagevenden til Danmark er jeres boligforhold jo ret irrelevante, når bare I kan blive folkeregistreret i Danmark. Så der er jo ingen problemer i, at lejekontrakten for en dansk bolig kun står i dit navn.