Jubiiii
Re: Jubiiii
mange gange tillykke - så kom toget alligevel til tiden... 
Ja det gjorde den heldigvis.. Jeg er stadig chokeret..
-
Betoncirkeline
Perfekt!!! Tillykke med det, det kan ikke være bedre! I må være ubeskriveligt lykkelige nu:-)
Ja det kan i tro vi er.. pLus hele familien jubler sammen med os.. Det er en rigtig god følelse som man ikke kan beskrive med ord..
-
Betoncirkeline
Det kan jeg godt forstå!! Jeg glæder mig til at kunne føle det også, men vi skal nok liiiigeee vente nogle måneder endnu, men det gør vi bare:-)
Jeg kender følelsen... Jeg siger dig jeg rystede også da jeg fandt brevet i postkassen. Og græd simpelthen af glæde og måtte lige sætte mig på trappen og læse det 3 gange igennem bare lige for at være sikker på jeg havde forstået det rigtigt. Jeg cyklede hurtigt over til mine forældre og delte nyheden med dem og min mor græd også på mine vejne fordi hun har været der hele vejen igennem med mig og havde set hvor meget det fyldte i mine tanker og nu kunne se hvor lykkelig jeg var. Jeg håber der er flere der ude der også snart kan dele samme følelse... Flere glædelig historier som disse tak. Vi har brug for at høre det godt kan gå den rigtige vej. Kan du ikke fortælle lidt om jeres historie så andre i samme sitution måske har noget de kan forholde sig til. Stort tillykke her fra...
Ja SELG det er en meget god følelse at jeg ikke kan beskrive det med ord.. Vi fik at vide for 2 mdr siden at vi skulle få svar inden 12. maj.. Den 11. maj er postakkes stadig tom, og har jeg spurgt her inde på forumet om jeg skulle ringe til US.. De sagde pænt at jeg lige kunne vente en dag mere..
Den 12. maj..Som altid er vi så på vej til børnehaven for at aflevere min barn , chekker lige postkassen.. Vups et brev fra Us.. Tør jeg åbne den? NEJ..
5 minutters tur til børnehaven føles som flere timer, og jeg kan ikke vente mere så jeg åbner brevet, det første jeg læser '' Du har fået opholdstilladelse ''.. Så kan jeg ikke mere min bene ryster af glæde.. Kan slet ikke huske hvordan jeg afleverede mit barn og kom hjem.. Det er 2 dage siden min mand fik sin opholdstilladelse og i kan tro jeg har fået over 100 opkald fra venner og familie, der deler min glæde..
Nu venter jeg bare til det bliver onsdag så jeg kan ringe til Us, og takke min sagsbehandler..
Jeg er stadig chokeret for vi fik næsten altid et negativ svar, når jeg spurgte bekendte angående vores sag, fordi jeg havde modtaget offentlighjælp indefor 12 mdr.. Vi skulle heller ikke stille en garanti på de 61. tusind kr, så det er meget dejligt.. Intet kan beskrives, når man ikke selv føler det..
Den 12. maj..Som altid er vi så på vej til børnehaven for at aflevere min barn , chekker lige postkassen.. Vups et brev fra Us.. Tør jeg åbne den? NEJ..
5 minutters tur til børnehaven føles som flere timer, og jeg kan ikke vente mere så jeg åbner brevet, det første jeg læser '' Du har fået opholdstilladelse ''.. Så kan jeg ikke mere min bene ryster af glæde.. Kan slet ikke huske hvordan jeg afleverede mit barn og kom hjem.. Det er 2 dage siden min mand fik sin opholdstilladelse og i kan tro jeg har fået over 100 opkald fra venner og familie, der deler min glæde..
Nu venter jeg bare til det bliver onsdag så jeg kan ringe til Us, og takke min sagsbehandler..
Jeg er stadig chokeret for vi fik næsten altid et negativ svar, når jeg spurgte bekendte angående vores sag, fordi jeg havde modtaget offentlighjælp indefor 12 mdr.. Vi skulle heller ikke stille en garanti på de 61. tusind kr, så det er meget dejligt.. Intet kan beskrives, når man ikke selv føler det..